lauantai 2. toukokuuta 2015

Arvonnan voittaja ja pikaisia kuulumisia


Ensinnäkin kiitos kaikille, jotka osallistuitte tuohon arvontaan! Mua harmittaa ihan kamalasti, etten pysty jokaiselle tuota pakettia antamaan, mutta eiköhän kesän aikana tule järjestettyä taas seuraava arvonta. Ainakin mulla on jo hyvin mielessä mietittynä mitä juttuja voisin siinä arpoa :D


Arpaonni osui tällä kertaa Lauralle, onnittelut sulle! Muistahan katsoa sähköpostiasi, olen suhun yhteyksissä :)

Sitten niihin kuulumisiin. Eli mullahan alkoi tosiaa "kesä"loma jo viime viikolla, kun mun työharjoittelu loppui ja jotenkin ajattelin, että kiireet helpottavat, saan ottaa rennosti ja päivitellä ahkerasti blogia. Olin kuitenkin väärässä ja musta tuntuu, että oon koko tän viikon vaan juossut ympäri kaupunkia, ollut ihan superväsynyt ja stressannut ihan jokaisesta pienestäkin asiasta. Nyt kuitenkin päätin, että tä jatkuva stressaaminen saa luvan loppua, koska se ei hyödytä yhtään mitään ja siitä tulee itsellekin pelkästään paha mieli.

Ensi viikon aion ottaa ihan rennosti ja tehdä kaikkia itselleni mieluisia asioita ja yksi niistä on blogiin panostaminen :) Mä olen miettinyt mm. uuden bannerin tekemistä ja muutenkin mulla on ties miten monta postausaihetta odottelemassa! Musta tuntuu myös, että mulla on miljoona postausta tuolla lukuluettelossa odottamassa lukemista, mutta se asia korjaantuu varmasti jo nyt viikonlopun aikana :) Toivottavasti nä ilmatkin tästä alkais lämmetä niin saisi kunnolla nauttia tästä toukokuusta!


Nyt mä painelen takas sohvalle ottamaan rennosti mun murun kanssa ♥ Palaillaan viime kuun suosikkituotteiden kanssa huomenna tai viimeistään ylihuomenna :) Ihanaa viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

  1. tuo stressaaminen kuulostaa valitettavasti niin tutulta täälläkin, pitäisi vaan osata ottaa rennommin! nyt stressaan siitä kun töitä ei ole niin paljon, mutta sitten kun niitä on, stressaan vapaa-ajan puutteesta ja siitä ettei muka ehdi tehdä muuta. Pyh pah! :D nytkään en ole keksinyt oikein mitään tekemistä kun päivisin Antti on töissä ja itse tässä kotona.. miksen vaan osaa nauttia siitä hetkessä elämisestä??
    Hyvää ja rentouttavaa lomaa siulle!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo tä taitaa olla kyllä valitettavan yleistä :D Toi kuulostaa Tuuli niin tutulta, ikinä ei muka oo hyvä ja aina on "pakko" stressata jostain ihan turhasta. Meijän pitää nyt selkeesti molempien oppia elämään tässä hetkessä ja nauttimaan sitä! :) Kiitos paljon<3

      Poista
  2. Onnea voittajalle! ♥ Linda elä turhaan stressaa. Nyt vaan otat rennosti ja varsinkin jos sulla on nainen kesäloma nyt:) Mä stressaan sitä kun ei paljoa ole työvuoroja tällä hetkellä kun yksi palasi äitiyslomalta, mutta tämä toukokuu menee vielä tiukilla ja koko kesä tulee olemaan niin kovaa menoa töissä etten ehkä saa edes kaikkia kesäsuunnitelmiani toteutetuksi. Nyt pitäisi vaan osata nauttia näistä vapailuista toukokuu. Stressi vaan on sellainen että se kun pukkaa jostain syystä niin eihän sille mitään voi.
    Ootan muuten innolla sun tulevia postauksiasi ♥ Ihanaa että kerkiät ja sulla riittää intoa blogin suhteen nyt ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Kata mikä kommentti<3 Se on kyllä jännä miten sitä ei osaa nauttia siitä hetkestä vaan pitää stressata vähän joka asiasta. Mulla on vähän sama tilanne, että koko kesä tulee kyllä painettua duunia niin nytkin olisi oikein hyvin aikaa tehdä kaikkea mitä ei sitten kesällä ehkä ehdi tehdä :D Toivottavasti sullakin toi stressi helpottaa ja saat vaan nauttia näistä toukokuun vapaista! :) Oli kyllä ihan mahtava kommentti ja piristit huimasti mun päivää, kiitos! <3

      Poista

Kiitos kommentista!