maanantai 13. heinäkuuta 2015

Lily Lolo Mineral Finish Powder Flawless Matte

Moikka! Tänään olisi vuorossa pientä tuotearvostelua ja arvioinnin kohteena on tällä kertaa viime kuussa ostamani Lily Lolon Mineral Finish Powder Flawless Matte. Mulla ei valitettavasti ole juurikaan aiempaa kokemusta mineraalimeikeistä ennen samaisen merkin mineraaliposkipunan ja kulmavärin ostamista, joten mitään vertailua muihin mineraalimeikkeihin en osaa valitettavasti tehdä. 


Sain siis edellisen irtopuuterini loppumaan ja halusin testata jotain uutta, joten Pretty.fi:stä lähti tilaukseen tämä valkoinen mineraalipuuteri, joka on suunnattu erityisesti rasvoittuvalle iholle. Kerroinkin jo aiemmin, että mun oli tarkoitus ostaa tästä samaisesta puuterista toinen versio, joka olisi ollut paremmin sopiva omalle ihotyypilleni, mutta tähän jouduin sitten tyytymään kun itse mokailin tilauksen kanssa. Kieltämättä mua aluksi jännitti tuo valkoinen puuteri, sillä mielessä pyöri kauhukuvat siitä, että puuterin levityksen jälkeen näytän ihan valkoiselta haamulta, mutta valkoinen puuteri sulautuu todella hyvin ihoon jättämättä kasvoja millään tavalla valkoisiksi.


Mun pitää hankkia parempi sivellin tämän levitystä varten, sillä tällä hetkellä käyttämäni tasapäinen sivellin ei jostain syystä ole oikein hyvä tälle kyseiselle puuterille, vaikka se toimi loistavasti Make Up Storen irtopuuterin kanssa, joka oli tosin huomattavasti tätä hienojakoisempaa. Tämä Lily Lolon mineraalipuuteri on koostumukseltaan hieman raskaampaa ja kasaantuu herkemmin puuterirasiaan, joten tästä syystä sitä ei varmaan ihan yhtä helposti saa siveltimeenkään. Iholle puuteri levittyy kyllä hyvin tasaisesti ja tekee meikkipohjasta mattapintaisen. Osa käyttämistäni meikkivoiteista saa ihon kiiltämään todella runsaasti, mutta tällä puuterilla saa hyvin taltutettua sen.


Jostain syystä tämä paakkuuntuu hieman ikävästi tiettyihin osiin kasvoistani, kuten nenään. En tiedä mistä se johtuu, ovatko ne kohdat ihossani jotenkin muita kuivempia tai mitä, mutta olen kokenut parhaaksi käyttää niissä Chanelin puuteria tämän sijasta. Olen silti tyytyväinen ostokseeni, vaikka ei tämä samanlaisia riemunkiljahduksia mussa ole aiheuttanut kuin samaisen merkin mineraaliposkipuna, joka on ehdottomasti paras koskaan käyttämistäni poskipunista. Loppuun tämä puuteri tulee ehdottomasti käytettyä, mutta sen jälkeen haluan testata taas jotain uutta!

Ja vinkkinä vielä kaikille: tällä hetkellä Lily Lolon meikit näyttäisivät olevan Pretty.fi:ssä alennuksessa ja tämäkin kyseinen puuteri löytyy sieltä vain hintaan 15,92 €! Loppuviikosta saatte todennäköisesti lukea postausta siitä, mitä mulle itselleni lähti sieltä eilen mukaan ;)

Oletteko testanneet Lily Lolon meikkejä, entä jonkin muun merkin mineraalimeikkejä? :)

8 kommenttia:

  1. Mulla on ollut Lily Lolon irtoluomiväri, mutta en hirveästi pitänyt tuotteesta. Pidän enemmän kiinteistä luomiväreistä, mutta ihan hyvä pigmentti siinä oli. Ajattelin itse kokeilla tätä puuteria jossain kohtaa. Nythän sen tietty saisi vähän edullisemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin hyvin kuvitella, etten itsekään välttämättä pitäisi tuollaisista irtoluomiväreistä, vaikken sellaisia olekaan koskaan kokeillut. Tosi kiva kuulla sun mielipidettä noista :) Kannattaa kokeilla tuota puuteria, eikä tuo onneksi mikään ihan älyttömän kalliskaan ole, vaikka siitä ei sitten pitäisikään!

      Poista
  2. Kabukisiveltimen käyttö ja hyvin kevyt kerros puuteria kerrallaan voi auttaa, jos mineraalimeikki meinaa pakkuuntua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkeistä! Multa lähti tilaukseen Lily Lolon oma puuterisivellin, saa nähdä miten se toimii :)

      Poista
  3. Pretty.fi on hyvä paikka tilata! Toimitus on oikeesti nopee, eikä vaan väitetä että on :D Lily Lolon meikkejä oon kyllä sieltä katsonut, mutta en ole vielä uskaltanut tilata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä en oo varmaan mistään nettikaupasta saanut tuotteita yhtä nopealla toimituksella kuin tuolta :D Kannattaa testata, varsinkin ne mineraaliposkipunat on kyllä aikas ihania! <3

      Poista
  4. Tämä on juurikin se puuteri mitä meinasin tilata ( mistä siis mainitsin uusimmassa postauksessa) ja nyt mua alkoi epäilyttämään, kun kerroit että tuote pakkuuntuu :( Hmmmmm mitäköhän mä nyt teen. Otanko "riskin" vai ostanko sen Lumenen,toki voihan siinäkin olla riski :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa mä en oo kyllä enää pitkään aikaan saanut tota paakkuuntumaan :D En tiedä oliko mulla tätä postausta kirjoittaessa jotenkin tavallista kuivempi iho, ja se puuteri tarttui sen takia niin herkästi niihin, vai auttoiko siveltimen vaihto, mutta oon nyt jälkeenpäin ollut ihan tyytyväinen tähän :D Tosin toi mun uusi Lumenen puuterihan on myös väritön ja mitä nyt yhden käyttökerran perusteella voin sanoa, niin pidän siitä ehkä vähän enemmän kuin tästä Lily Lolon :D Molemmat on kuitenkin ihan hyviä ja toimivia!

      Poista

Kiitos kommentista!