lauantai 12. maaliskuuta 2016

Nomess Copenhagen


Moikka :) Mulla on tällä hetkellä pienoinen sisustusprojekti menossa kotona ja tää postaus antaa pienenpientä ensimakua siitä, mitä uudistuksia aion kotiini tehdä. Tilasin viikko sitten itselleni muutaman Nomess Copenhagenin tuotteen. Sain paketin itselleni perjantaina ja sen avattuani ensimmäinen ajatus oli Sannin biisiä lainatakseni, että mitähän vittua. Tilasin siis kolme eri tuotetta, joista kaksi oli juuri sellaisia kuin ajattelinkin ja oikeasti Nomess Copenhagenin. No, kolmas olikin sitten jotain ihan muuta. Tilasin itselleni Nomess Copenhagenin Clear 3 Drawer Boxin - tai niin ainakin luulin. Ihmettelin miksi kaksi muuta tilaamaani tuotetta oli pakattu erikseen vielä pahvilaatikoihin, mutta tuo kolmas ei, ja paketit avattuani tajusin, että se kolmas tuote ei todellakaan ole samalta merkiltä. Eikä se ollutkaan. Tässä kolmannessa purkissa luki nimittäin Palaset. 

Kiukkuisena menin nettiin ja tarkistin nettikaupasta, mitä oikein olin tilannut ja oliko syy ihan vaan mussa. Edelleen otsikossa luki se "Nomess Copenhagen - Clear 3 Drawer Box" ja ajattelin, että oon vahingossa saanut väärän tuotteen. Kun aloin lukea tuotteen tuotekuvausta tajusin, missä olin mennyt lankaan. "Clear 3 Drawer Box made by Palaset for Nomess Copenhagen." Jep, mun olisi itse pitänyt lukea tuotekuvaus paremmin ja bongata se sana Palaset tosta, mutta en mä nyt voinut edes kuvitella, että mikään verkkokauppa myy tolla tavalla ihan järkyttävään hintaan Palasetin muovilaatikostoa, jonka saa esim. Suomalaisesta Kirjakaupasta alle 17 eurolla. Ja ei siinä mitään, vaikka myysivät tohon hintaan, mutta mun mielestä toi on todellakin huijausta, että he tossa yhteydessä edes mainitsevat Nomess Copenhagenin, kun sillä ei ole mitään tekemistä tuon tuotteen kanssa.


Mulle tuli tosta todella huijattu olo, vaikka periaatteessahan kyse oli vain omasta huolimattomuudestani. Mutta totta puhuen mä en ennen tätä ollut kuullutkaan merkistä nimeltä Palaset, eli en tiedä olisinko tajunnut koko hommaa muutenkaan ennen kuin olisin saanut paketin kätösiini. Sanokaa nyt oonko mä vaan nipottava akka vai onko tossa teidänkin mielestä jotain todella väärää, että tota Palasetin laatikostoa myydään kuin se olisi Nomess Copenhagenin? Ja tossa siis vielä mainitaan, että "tuotemerkiltä Nomess Copenhagen" ja mä voisin kuvitella, ettei noilla kahdella merkillä oo kyllä mitään tekemistä toistensa kanssa. Tuote lähtee totta kai takaisin ja toivon mukaan saan myös rahani takaisin. Asiakaspalvelusta mulle ainakin vastattiin tosi nopeasti ja siitä jäi ihan hyvä maku suuhun.


Mutta onneksi noi kaksi muuta oli juuri sellaisia kuin pitikin. Toinen tilaamani tuote oli tuo ylläolevissa kuvissa näkyvä Clear Makeup Organizer XL, joka on ehkä täydellisin meikkiteline ikinä! Mun on siis tarkoitus uudistaa koko mun meikkauspiste ja jättää pöydän päälle näkyviin vain pieni osa mun meikeistä ja tästä on tulossa postausta, kunhan saan uudet huonekalut ostettua ja kasattua paikoilleen :) Kuvassa olevat meikit olen asetellut tuonne vain, jotta ton koosta saisi paremman käsityksen eivätkä noi siis ole tuohon jäämässä, ainakaan kaikki. Tätä myydään myös hieman pienemmässä koossa, mutta mä olen oikein tyytyväinen siihen, että tilasin tämän isomman version. Tohon saan todella kivasti aina ne meikit, joita kulloinkin haluan/aion eniten käyttää ja suurin osa muista meneekin sitten jatkossa piiloon laatikoihin.


Lisäksi tilasin tämän Clear Twin Organizerin, johon ainakin toistaiseksi ajattelin laittaa vanulappuni ja -puikkoni. Noihin voisi oikein hyvin laittaa myös esim pinnejä ja ponnareita, mutta saa nähdä millaiseen ratkaisuun päädyn. Mua houkuttaisi saada paljon muitakin Nomess Copenhagenin tuotteita, sillä mun mielestä noi on todella hienoja, vaikka ihan vaan muovia ovatkin :D Sinänsä tunnen itseni vähän hulluksi, kun hyvin samantyylisiä tuotteita saa esim. Ikeasta neljä kertaa edullisemmin, mutta oon jo todella pitkään kuolannut varsinkin tuon Makeup Organizerin perään enkä voisi olla tuohon tyytyväisempi :)

Ovatko Nomess Copenhagenin tuotteet tuttuja? Missä te säilytätte meikkejänne? :)

16 kommenttia:

  1. No höh, todella harhaanjohtavaa toimintaa kyseiseltä verkkokaupalta :( Mä oon sisustusjutuissa vähän sellainen, että mitä halvemmalla pääsen niin sitä parempi :D Pitäisi tilata ebaysta tuollaisia meikkien säilytystelineitä, mutta noissa mulla ei ole merkillä väliä.

    Hyvältä nämä kyllä näyttävät! Näköjään Urban Decayn Gwen Stefani paletti tuli perille! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti kovin moni muu ei ole mennyt samaan lankaan kuin minä, vähän on kieltämättä tyhmä olo ton takia :D Sisustus ei oo mullekaan oikein koskaan ollut sellanen asia, mihin haluan käyttää kovin paljon rahaa ja vieläkin vähän hirvittää, että maksoin noista purkeista monta kymppiä :D

      Jep tuli, ihan mahtavaa että sain ton vielä itselleni<3 :)

      Poista
  2. No on kyllä hiukan hämäävä tuo nimen käyttö, joten ymmärrän harmituksen. Itse säilytän meikkejä pöydän laatikoissa, koska pöydällä ei ole yhtään ylimääräistä tilaa. Silti pöydällekin eksyy purkkeja ja purnukoita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :/ Joo mulla taas on kaikki meikit tällä hetkellä nimenomaan pöydän päällä, kun multa ei löydy laatikoita, minne voisin niitä laittaa. Tossa on vaan se huono puoli, että se pöytä on aivan täynnä eikä tyhjää tilaa meikkaamiselle jää oikeastaan lainkaan ja aina kaatuilee joku purkki tai pullo :D

      Poista
  3. Voiei, harmi ku ei ollut sellanen kun halusit :( Mutta ihan kivan näköinen säilytys systeemi silti, itellekki kelpais tollanen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis kyllä toi olikin sellanen, minkä halusin! :) Sitä "väärää" tuotetta en edes kuvannut tähän, pakkasin vaan nopeesti takaisin laatikkoon :D

      Poista
  4. Mistä sä nämä siis oikein tilasit? :)

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti palautus onnistuu hyvin ilman lisäpettymyksiä!

    No omien meikkien säilytys on kaikkea muuta kuin siistiä ja järjestelmällistä. :D Niitä on sikinsokin ainakin kahdessa eri meikkipussissa ja siveltimille on oma paikka halppis muovimukeissa mutta ei ne koskaan ole siellä vaan lojuvat siellä sun täällä käytön jälkeen. :D Pompulat ovat saaneet säilytyspaikan vanhasta kynttilätuikusta ja pinnit taas on pienessä kukkarasiassa, jonka olen saanut tuliaisiksi. Pitäisi kyllä itsekin hankkia jonkinlainen säilytyslokerikko, mutta aina se hieman jää... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti! :)

      Haha tolleen se menee varmaan aika monella :D Tollaset kynttilätuikut yms. on kyllä tosi käteviä tollasten pienten juttujen säilyttämiseen :) Mulla on jostain syystä aina kaikki pinnit ja ponnarit hukassa, vaikka niille löytyy oma pieni purkki :D Toivottavasti saat hankittua pian jonkun kivan lokerikon! :)

      Poista
  6. Ihan ensiksi, ihana tuo uusi bannerisi! Tosi raikas ♥

    Huh, olipas outo ja tosiaankin harhaanjohtava juttu tuo laatikoston tilaaminen! :o Vaikka oikea valmistaja mainittiinkin, pitäisi sen mielestäni olla selvemmin nähtävillä ja varmasti moni muukin luulee kyseessä olevan tuo "oikea" Nomess Copenhagenin boxi.. toivottavasti saat rahasi takaisin!

    Kiva nähdä sitten millaisia muutoksia olet saanut aikaan, en malta odottaa tulevia postauksia! :) Näin keväisin on aina ihana uudistaa kodin ilmettä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Tuuli! ♥

      Nojoo ja siis tosi hämäävästi toi on tossa esitetty, koska mistäs sitä tietää kuka tai mikä on Palaset, jos ei tollasesta oo koskaan ennen kuullutkaan :D No mutta toivottavasti palautus sujuu ongelmitta niin saatan vielä tuolta tilata lisääkin noita Nomess Copenhagenin tuotteita :)

      Keväällä iskee kyllä aina sellainen pieni sisustuskärpänen, mäkin oon ihan superinnoissani näistä muutoksista ja kirjoittelen ehdottomasti niistä myös blogiin! :)

      Poista
  7. Ohhoh jännän harhaanjohtava toi tilausjuttu!:o Toivottavasti saat asian kuntoon ja jotain hyvitystä taikka ne rahat takaisin. Kivalta kuitenkin näyttää nuo säilytyslaatikot, tykkään! Itsekin joskus harkitsin nuita, mutta taidan silti pitää meikit meikkipöydän laatikoissa piilossa:) Ja hei muuten ihana uusi banneri! Kivaa alkavaa viikkoa Linda ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on, mutta toivottavasti palautuksen kanssa ei ilmene mitään ongelmia ja saan rahani takaisin tosta :) Mullakin on tarkoitus laittaa suurin osa meikeistä piiloon ja tohon vaan osa esille! Tällä hetkellä mulla on tosiaan kaikki meikit pöydän päällä ja se ärsyttää mua ihan suunnattoman paljon :D Kiitos ja ihanaa viikkoa sullekin Kata! <3

      Poista
  8. Harmi, että kävi noin tilauksen kanssa :/ Eikä mikään ihme, että harmittaa, huijattu olo tulisi itsellekin. Onneksi asiakaspalvelu on kuitenkin ollut hyvää ja kaksi muuta juttua sellaisia kuin on pitänytkin olla :) Näyttää tosi kivalta tuo meikkiteline, tuollaisella olisi itselläkin käyttöä :)
    Ps; ihana uusi banneri, raikas ja kauniit värit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta eiköhän tää tästä pääty kuitenkin ihan hyvin! Toi teline on kyllä tosi kiva, juuri sellanen mitä oon jo pitkään halunnut :) Kiitos paljon, johan se edellinen banneri ehti tossa jo ollakin! :D

      Poista

Kiitos kommentista!