maanantai 26. tammikuuta 2015

Clarins

Clarinsin meikkejä kokeilin ensimmäisen kerran viime keväänä Be Long -ripsivärin muodossa ja rakastuin siihen välittömästi. Sen jälkeen olen hankkinut jonkin verran myös muita kyseisen merkin meikkejä, joista olen kaikista pitänyt todella paljon, mutta Clarinsin muut kosmetiikkatuotteet olenkin sitten onnistunut sivuuttamaan melko lahjakkaasti, vaikka valikoima onkin todella runsas. Aion varmasti jatkossakin ostaa Clarinsin meikkejä itselleni, sillä ne ovat mielestäni todella laadukkaita, mutta oikeasta paikoista ostettuina niitä saattaa saada melko edullisestikin. Ajattelin tässä postauksessa kertoa hieman omistamistani Clarinsin tuotteista ja kuulisin myös mielelläni muiden mielipiteitä joko samoista tai muista Clarinsin tuotteista :)


Huulipunaa lukuun ottamatta olen nämä kaikki tuotteet täällä aiemmin esitellytkin. Clarinsin Extra Firming -meikkivoide on edelleen lähes päivittäisessä käytössä, samoin tuo poskipuna on tämänhetkinen suosikkini. Be Long -ripsiväriä tulee käytettyä yhä aina silloin tällöin ja monesti käytänkin tuota alaripsiini, sillä saan tuolla harjalla tehtyä tarkempaa jälkeä kuin useimmiten käyttämälläni Shiseidon ripsivärilla. Clarinsin Rouge Eclat -huulipuna sävyssä 08 Coral Pink on ollut aika vähällä käytöllä johtuen ihan siitä, että mulla on aika monta huulipunaa enkä tällä hetkellä käytä huulipunaa päivittäin töideni vuoksi. Kyseinen huulipuna sopii mielestäni loistavasti ihan arkikäyttöönkin ja väri taittaa ehkä hieman oranssiin. 


Nämä kaikki olen saanut kaupan päälle, kun olen tilannut Clarinsin meikkejä Bangerheadiltä ja iso osa noista on aika pitkään ollut käyttämättöminä ja olin jo unohtanut näiden olemassaolon. Oikealla on kaksi kappaletta pienokokoisia Be Long -ripsivärejä, joista olen tarkemmin kertonut tässä postauksessa, joten niihin en aio enää palata uudestaan.


Nämä ovat 5 ml testikokoja Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfectorista sävyssä 01 Rose Shimmer. Olen aiemminkin tainnut mainita, etten ole mikään huulikiiltojen ylin ystävä, mutta tästä olen kyllä tykännyt. Ja jos tarkkoja ollaan niin tämä tuote taitaakin kulkea nimellä huulten muodon parantaja eikä huulikiilto, mutta siis vaaleanpunaista kiiltävää väriä tuosta lähtee ja mulle se on silloin yhtä kuin huulikiilto. Tuotteen pitäisi korjata, pehmentää ja ravita huulia, mutta mä en itse ole huomannut mitään sen suurempaa eroa, tosin en ole myöskään mitenkään älyttömästi tätä edes käyttänyt. Täysikokoisena (15 ml) kyseistä tuotetta löytyy useassa eri värissä ja hinta on suunnilleen 20 euroa.


Nämä Clarinsin Body Treatment Oilit 30 ml koossa ovat jääneet täysin käyttämättä, enkä tiedä tuleeko näitä jatkossakaan käytettyä. Tuotetta suositellaan käytettäväksi erityisesti raskauden ja painonpudotuksen aikana, sillä sen pitäisi tehota jollain tavalla mm. raskausarpiin. Testasin tuota ihan jotta mulla olisi edes jotain sanottavaa, mutta siis huonona puolena tossa on ensinnäkin se, että sitä öljyä tulee herkästi todella paljon kerralla eikä tuoksukaan ole mieleeni, sillä se on turhan voimakas Tuotteen toimivuudesta en osaa sanoa mitään ja luulenkin, että tuota pitäisi käyttää pitemmän aikaa, jotta siitä voisi tehdä jotain päätelmiä. Kivasti se kuitenkin levittyi iholle ja imeytyi melko nopeasti. 100 ml purkki maksaa suunnilleen 50 euroa.


Seuraavaksi kaksi kappaletta Clarinsin 15 ml koossa olevaa Beauty Flash Balmia eli suomennettuna ilmeisestikin pikakaunistajaa. Tuotteen tulisi tehdä ihonväristä heleän ja häivyttää väsymyksen merkit. Itse olen käyttänyt tätä ennen meikkivoiteen levitystä pohjustusvoiteena, mutta ilmeisesti tätä voi käyttää myös iltaisin kasvojen puhdistuksen jälkeen. Meikki pysyy kyllä pitempään hyvännäköisenä, kun pohjalla on tätä, ja viime aikoina olenkin käyttänyt tätä aika lailla vuorotellen Shiseidon pohjustusvoiteen kanssa. Kumpikin hoitaa hommansa hyvin! 45 ml täysikokoinen tuote maksaa noin 45 euroa.


Viimeisenä Eye Contour Gel (10 ml) eli silmänympärysgeeli, joka multa löytyy itse asiassa myös vielä pienempänä testikokona, joten näitä kahta mä en ole päässyt vielä käyttämään lainkaan. Tuote on tosiaan geelimäistä, melko juoksevaa ja levitys on sen vuoksi todella helppoa ja geeli myös imeytyy todella nopeasti. Sen tulisi tehota tummiin silmänalusiin sekä vähentää turvotusta ja mielestäni tuote toimii ihan kivasti. Mulla vaan on niin tummat silmänaluset, ettei niitä kyllä saa täysin peitettyä millään voiteilla. Cliniquen silmänympärysvoide on kuitenkin ehdoton suosikkini, mutta nämäkin tulee varmasti käytettyä. 20 ml täysikokoinen tuote maksaa suunnilleen 43 euroa.

Onko teillä kokemusta Clarinsin meikeistä tai muista kosmetiikkatuotteista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!