torstai 11. kesäkuuta 2015

Nivea Lip Butters


Olen ties kuinka monet kerrat hehkuttanut täällä näitä Niven Lip Buttereita, ja sain (lue ostin) kokoelmiini aiemmin tällä viikolla taas yhden uuden sellaisen! Kiitos tästä kuuluu työkaverilleni, jolta tämä löytyi ja "jouduin" sitten töissä koko viime viikon haistelemaan tätä ihanaa vadelman tuoksuista huulivoidetta. Pakkohan mun oli siis käydä kiikuttamassa kaupasta kotiin tämä Raspberry Rosé, joten nyt multa löytyy viisi kappaletta näitä Nivean ihania Lip Buttereita. Vain ihan perus original versio puuttuu enää, mutta sitä tulen tuskin ostamaankaan :) 


Kuten kaikki muutkin neljä, myös tämä vadelmainen Raspberry Rosé versio on erittäin hoitava ja huulia kosteuttava. Huulivoide tuoksuu nimensä mukaisesti vadelmalle ja on ihanan marjaisa ja samalla mukavan raikas. Tämä oli niin sanotusti rakkautta ensimmäisellä käyttökerralla, ja melkein harmittaa, etten ollut aiemmin ostanut tätä :D


Vasemmalla oleva Coconut -huulivoide tuli LivBoxin mukana ja vaikka aluksi hieman vierastin tuota kookoksen tuoksua, on tosta tullut yksi mun suosikkihuulivoiteista! Kookoksen tuoksu ei häiritse yhtään vaan olen pikemminkin oppinut pitämään siitä vähän enemmän. Oikealla oleva Cocoa tuoksuu kaakaon sijaan mielestäni yhä edelleen vain ja ainoastaan kahvilta, enkä liiemmin pidä kahvinkaan tuoksusta, mutta toi menettelee. Olen kai niin tottunut jo siihenkin :D Coconutin tuoksu on melkoisen mieto, mutta tuon Cocoan tuoksu on hyvin voimakas.


Olen tainnut ainakin pariin otteeseen mainita, että rakastan kaikkea mikä tuoksuu vaniljalta, joten senpä takia taannoin ostin itselleni tuon Vanilla & Macadamia version. Se tuoksuu valitettavasti harmillisen vähän vaniljalta ja mielestäni tuoksu on enemmän pähkinäinen, mutta aivan ihana se silti on! Blueberry Blush oli ihka ensimmäinen Lip Butterini ja sen sain viime vuoden puolella LivBoxista. Tämän tuoksu on niin selkeä mustikka, ettei siitä voi mitenkään erehtyä. 

Löytyykö teiltä näitä Nivean Lip Buttereita? :) Tai löytyisikö mielenkiintoa päästä testaamaan? :)

12 kommenttia:

  1. Itseltäni löytyy tuo vadelmainen, sain sen blogiystävältäni lahjaksi. :) Muita noista en omistakaan, mutta tuo cocoa kiinnostaa, koska rakastan kahvin tuoksua! Olen kuitenkin niin yliherkkä kofeiinille etten voi sitä juoda. Jospa tuo korvaisi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kannattaa testata kyllä tota Cocoaa :D Luulen että tykkäisit siitä!

      Poista
  2. Itselläni on noin vuosi sitten ollut tuota Rasberry Roséa, ja tykkäsin! :) Ainut vaan että nykyään pidän enemmän puikkohuulirasvoista hygieenisyyden vuoksi, joten harvemmin tulee enää ostettua noita purkkirasvoja :( Tulisipa noita puikkoihin! :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo oon miettinyt ihan samaa, että kunpa noi sais puikkoihin :D Ainut huono puoli noissa onkin noi purkit ja se, ettei se tosiaan ole kovin hygieenista sieltä sormilla sitä rasvaa ottaa ja laittaa huuliin :/

      Poista
  3. Mua kiinnostais sisällön puolesta, mutta en tykkää purkeista. Noi vaikuttaa kyllä muuten ihanilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkään en noista purkeista pidä, puikot olis paljon parempia :D Noi on kyllä ihania<3

      Poista
  4. Multa puuttuu tuo vadelma, mutta sen verran on huulirasvoja käytössä etten voi millään sitä ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä olis kyllä mäkään tätä tarvinnut, mutta ei kyllä kaduta yhtään, että tuli ostettua! :D

      Poista
  5. Mä olin jo lukevinani sun blogia mut enpäs mä sit lukenutkaan! No nyt luen! :) Kiitti kun kommentoit mun blogiin, kävin sitten klikkailemassa tänne ja huomasin että eipäs mua täältä löydykään, haha! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä :D <3 Mulle kävi tossa jokin aika sitten itse asiassa ihan samalla tavalla. Luulin liittyneeni yhden blogin lukijaksi, kunnes huomasinkin jossain kohtaa etten ollutkaan vielä liittynyt.. :D Kiva kun liityit lukijaksi Taru!

      Poista
  6. Aah toi kookos kuulostaa niin vastustamattoman ihanalta! Itse nimittäin olen suuri kookos fani. Noita kyllä mielellään voisi hommata testiin!! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä kokeilemaan tuota, varsinkin jos kerran pidät kookoksesta! :)

      Poista

Kiitos kommentista!