perjantai 16. lokakuuta 2015

Yves Rocher Monoï de Tahiti Lagoon Hair & Body Wash

Moikka! Mä lähdin keskiviikkoiltana parhaan kaverini kanssa risteilylle aikeinani ostaa sieltä laivalta vaikka ja mitä ihanaa uutta kosmetiikkaa. Pyörittiin ties kuinka kauan siellä meikkien ja hajuvesien joukossa, mutta arvatkaas mitä? Mä lähdin sieltä tyhjin käsin pois! Siis olihan siellä vaikka kuinka paljon kaikkea, mitä olisin halunnut ostaa, mutta lopulta järki vei voiton ja mä tajusin, etten yksinkertaisesti tarvitse mitään uusia meikkejä. Huulipunia hypistelin varmaan eniten, mutta siitä ei ole montaakaan viikkoa aikaa, kun mä viimeksi ostin kaksi kappaletta huulipunia, joten nekin jäivät sitten sinne hyllyille. Muutenkin ostokset jäivät suhteellisen vähäisiksi, mutta muuten oli kyllä mahtava reissu ja ihan parhaassa seurassa! Tuli todellakin tarpeeseen tämä pieni irtiotto arjesta ja sain vuorokauden ajan olla miettimättä mitään kouluun ja töihin liittyvää :) Mutta sitten postauksen varsinaiseen aiheeseen:


Voisin veikata, ettei kovin moni ole voinut välttyä kuulemasta näistä tuotteista, joilla on tarkoitus pestä sekä hiukset että vartalo. Varsinkin miehille tuntuu olevan suunnattu enemmänkin tällaisia, mutta mä olen itse suhtautunut näihin todella skeptisesti. Mä olen melko tarkka siitä millä tuotteilla pesen hiukseni enkä mä oikein ole jaksanut uskoa siihen, että yhdellä ja samalla aineella saisin pestyä sekä hiukseni että muun vartalon. Voisin myös kuvitella, että tällaiset tuotteet menevät paremmin kaupaksi juurikin miehille, sillä näin rajusti yleistettynä naiset ovat monesti ehkä hieman tarkempia siitä millaisia tuotteita käyttävät. Naisille on monesti tärkeää shampoon ominaisuudet - onko se rakennepaikkaavaa, tuuheuttavaa, väriä suojaavaa jne. kun taas monet miehet eivät tällaisista ominaisuuksista piittaa. Totta kai löytyy paljon miehiä, joita nämä asiat kiinnostavat ja vastaavasti taas naisia, joille nämä ominaisuudet eivät ole lainkaan tärkeitä, mutta puhun nyt lähinnä omista kokemuksistani ja havainnoistani, ja edelleen rankasti yleistäen.


No, miten kävi, kun mä sain kätösiini tämän Yves Rocherin Monoï de Tahiti suihkushampoon, jota voi käyttää sekä shampoona että suihkugeelinä? Suihkushampoo sisältää Tahitin monoï-öljyä, joka lupa tehdä ihosta pehmeän ja hiuksista kiiltävät. Aluksi käytin tätä vain suihkugeelinä ja rakastuin tuohon eksoottiseen tuoksuun, joka poikkeaa täysin kaikista muista omistamistani suihkugeeleistä. Tuote vaahtosi oikein mukavasti ja tuoksu jäi miellyttävästi iholle pidemmäksi aikaa. Mietin pitkään että ei, mähän en tota hiuksiini laita, mutta uteliaisuus vei voiton ja yhtenä kertana mä sitten päätin kokeilla miten tämä toimii hiuksissa.


Ensivaikutelma oli todella positiivinen. Pesuteho oli hyvä, shampoo vaahtosi kiitettävän hyvin ja kahdella pesukerralla sai hiukset täysin puhtaiksi. Epäilykseni osoittautuivat siis täysin vääriksi ja ennakkoluulot tuli kumottua. Ei tämä shampoona vedä vertoja esimerkiksi TIGIn tai Redkenin tuotteille, mutta kyllä tämä vei ihan ehdottomasti voiton todella monista testaamistani shampoista, joiden pesuteho on ollut aivan onneton. Saatan hyvinkin käyttää tätä myös jatkossa shampoona, vaikka enemmän pidän tästä silti ihan vain suihkugeelinä. Tuotteen ihana tuoksu jäi myös hiuksiin, tosin ei yhtä selvästi kuin iholle suihkugeelinä käytettynä.

Jatkossa uskallan ehkä hieman paremmin testailla tämäntyylisiä tuotteita, kun tämä kerran osoittautui näinkin hyväksi! Löytyykö teiltä kokemusta tällaisista tuotteista? :)

8 kommenttia:

  1. Oi, kuulostaapa ihanalta toi teidän laivareissu! :) Varmasti oli mahtavaa saada pieni irtiotto arkeen :) Ja toi saippua/shampoo kuulostaa kyllä oikein hyvältä tuotteelta, tekis itekin mieli kokeilla :p Toi ulkoasukin on niin söpö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laivareissu oli kyllä ihan huippu ja tuli niin tarpeeseen :) Kokeile ihmeessä, mä ainakin tosiaan yllätyin erittäin positiivisesti ja söpöhän toi on kuin mikä! :D

      Poista
  2. Tää tuoksu on kyllä superihana! :) Mä ostin tästä sit lopulta ihan tuoksusuihkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai tästä myydään sellaistakin! Ihan mahtava tietää :)

      Poista
  3. Mulla on myös kovat ennakkoluulot tuollaisia kohtaan.:D Tosin ne saattavat tietysti toimia mutta taidan itse tyytyä ihan Wellan shampooseen ja hoitsikkaan mitkä ovat ihan erilliset:'D Tuo olisi tosi hyvä säästövinkkikin varmasti:)
    Laivareissunne kuulostaa ihanalta, tänne kelpaisi samanlainen nyt ♥ Ja ihan hyvä on välillä vahingossa poistua tyhjinkäsin kaupasta vaikka suunnitelmissa oli se kunnon shoppailukierros, hauska tunne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiva kuulla etten ole ainut näiden ennakkoluulojeni kanssa :D Kyllä mäkin jatkossa silti tyydyn ihan erillisiin tuotteisiin, omat hiukset ovat kuitenkin sen verran "vaativat", että pakko käyttää huomattavasti hoitavampia tuotteita :) Reissu oli ihan huippu ♥ Se muuten on hauska tunne :D Ja teki mullekin taas ihan hyvää vähän hillitä tätä shoppailua!

      Poista
  4. Mä en ikinä uskalla kokeilla tälläisiä 2-in1 tuotteita. On vaan jäänyt niin huonot kokemukset, joskus on ollut tukka ihan rutikuiva pesun jälkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain tollasta mäkin aluksi pelkäsin, mutta toi ei luojan kiitos tehnyt mun hiuksista kuivia eikä kokemus muutenkaan ollut lainkaan negatiivinen :D En mä tällaisia tuotteita varmaan silti jatkossakaan mitenkään järin suurella innolla testaile.

      Poista

Kiitos kommentista!