keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Cliniquen tuotteet testissä

Sain taannoisen Bangerheadin tilaukseni yhteydessä kaupan päälle pienen määrän Cliniquen testikokoisia tuotteita itselleni ja nyt kun olen vihdoin saanut testattua kaikki, ajattelin kertoa teillekin mitä mieltä noista tuotteista olin :)


High Impact Mascaralla sain ripsistäni ihan kivan näköiset. Ripset eivät ole ihan sellaiset kuin haluaisin, mutta yllätyin kyllä positiivisesti, sillä mä olen todella tarkka käyttämäni ripsivärin suhteen. Syy miksi en tästä tai mistään muistakaan ei-vedenkestävistä ripsiväreistä pidä on se, ettei ripsien taivutukset pysy näillä. Mun mielestä mulla itselläni ainakin näyttää paremmalta se, kun ripset on kauniisti taivutettu ja ne kaartuvat ylöspäin. Valitettavasti kaikki testaamaani ei-vedenkestävät ripsivärit suoristavat aika nopeastikin ne ripset, niin tämäkin. Tuossa alemmassa kuvassa näkyy miltä kyseinen ripsari näytti omissa ripsissäni. Vasemmanpuoleisen silmän ripsissä on väriä yksi kerros ja oikeanpuoleisessa kaksi.


Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator -kasvovoide on hyvin kosteuttavaa ja soveltuu itselleni hyvin yövoiteeksi. Voiteella kestää suhteellisen kauan imeytyä, mistä johtuen en itse pysty käyttämään tätä meikinalusvoiteena. Pitäisin tästä muuten todella paljon, mutta tuossa tuoksussa tökkii jokin ja aika pahasti. Mulle tulee siitä itse asiassa mieleen jokin alkoholijuoma, mutta en kyllä kuollakseni saa mieleeni, että mikä. Kiva on ollut testailla tätä ja tulen ehdottomasti käyttämään voiteen loppuun, mutta en aio ostaa tätä täysikokoisena itselleni.


High Impact -huulipuna sävyssä 13 Flamenco oli todella kiva lisäys huulipunakokoelmiini! Multa tosin löytyy tällaisia vastaavia punaisen sävyjä melkoisen monta kappaletta, mutta huulipuniahan ei koskaan voi olla liikaa ;D Väri levittyi huulille kauniisti ja vaikka kyseessä on mattainen huulipuna, jotka saattavat välillä kuivattaa ainakin omia huuliani, tämä ei tehnyt sitä. Väri pysyi huulilla hyvän näköisenä melko kauan, mutta kyllä tätä lisätä pitäisi, jos enemmänkin söisi tai joisi jotain päivän aikana. Mä en itse oleta tai odota huulipunan pysyvän huulilla virheettömänä puolta päivää, eli mun mielestä tämän pysyvyys oli hyvä. Tiedän kuitenkin monia, jotka olisivat ja ovat varmasti eri mieltä kanssani asiasta.


Take The Day Off Makeup Remover For Lids, Lashes & Lips -meikinpoistoainetta olen käyttänyt kaksi kertaa silmämeikinpoistoaineena. Ensimmäisellä kerralla mulla oli silmissä vain tota Cliniquen High Impact -ripsaria, eikä lainkaan rajauksia. Ripsarit lähtivät pois ihan hyvin, mutta kun otetaan huomioon, että kyseessä ei ollut vedenkestävä ripsari, tuon putsarin teho ei ollut mitään huippuluokkaa. Toisella kerralla mulla oli Shiseidon vedenkestävää ripsaria sekä Rimmelin eyelineria. Jouduin lopulta turvautumaan myös toiseen silmämeikinpoistoaineeseen, sillä tämän kanssa en saanut kaikkia meikkejä pois. Mulla oli lisäksi ihan valtavia ongelmia ton pullon korkin kanssa. Se on sellainen, mitä pitää samaan aikaan painaa alaspäin ja kiertää, jotta se aukeaa, mutta jostain syystä mun taidot eivät meinanneet riittää noinkin vaativaan tehtävään :D En tiedä onko ton korkin mekanismissa jotain vikaa, koska samalla tavalla mulla avautuu varmaan puolet kaikista pesuaineista ym. eikä niiden kanssa koskaan ole mitään ongelmaa. Ei siis päässyt mun suosiooni tämän meikinpoistoaine, mutta kiva oli testata!

Oletteko te testanneet näitä tuotteita? Entä mitä mieltä olette ylipäänsä Cliniquen tuotteista? :)

10 kommenttia:

  1. Cliniquen tuotteista en ole testannut kuin Lash Power maskaraa ja joitain silmänympärysvoiteita. Lash Power oli mieluinen ja tykkäsin siitä enemmän kuin Sensai 38:sta. Sy-voiteet taas eivät oikein sykähdyttäneet jostain syystä.

    Ai tossa Cliniquen meikinpoistoaineen korkissa on jokin lapsilukko? Kiva, minä en saa niitä koskaan auki esim. kodin putkimiehistäkään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota Lash Power Mascaraa voisin itsekin testailla, jos joskus vaikka bongaan sen jostain alesta! :) Joo lapsilukkopa hyvinkin ja melkoisen hankalakäyttöinen sellainen olikin :D Mä taistelin ensimmäisellä kerralla varmaan yli viisi minuuttia, että sain sen purkin auki, eikä seuraavakaan kerta kovin paljon nopeammin mennyt :D

      Poista
  2. Oi mitkä räpsyripset siulla! ♥ Olen huomannut saman noissa ei-vedenkestävissä ripsareissa, etteivät ripset tahdo pysyä kunnolla taivutetun näköisinä.. Vedenestävissä ripsiväreissä on taas se ongelma, että en tahdo saada niitä millään kaikkia pois hankaamatta liikaa silmiä :/ Kivan väristä tuo huulipuna! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana<3 :) Joo se on tosi inhottavaa, ettei taivutukset pysy noiden ripsarien kanssa, vaikka lopputulos saataa muuten olla tosi kiva ja mieluinen :/ No toikin on kyllä tosi kurjaa,ettei ne meikit lähde pois! Silmänympärysiho varsinkin on sen verran herkkää, ettei sitä ihan hirveästi viitsisi hangata meikkejä poispestessä ja ripset kärsivät myös siitä, jos liikaa joutuu hankaamaan :/ Toi huulipuna on tosi kivan värinen munkin mielestä :)

      Poista
  3. Muutaman kokeilemani Cliniquen tuotteen peruusteella voin sanoa kyllä pettyneeni. All about eyes sy-voide (se kevyempi ja geelimäisempi) aiheutti itselleni ihottumaa ja karheita läiskiä silmänympärysiholle, mitä mikään muu käyttämäni tuote ei ole tehnyt. Pettymysten pettymys hintaansa nähden.

    Jotenkin haluaisin tykätä Cliniquesta, sillä välillä on tosi hyviä tarjouksia tuotteiden suhteen (Sokkari ja nyt jopa Tokmanni). Tekisi mieli testata tehokkaaksi kehuttuja kasvovesiä, mutta saa nyt nähdä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui kuulostaa pelottavalta :o Mulla on itsellä käytössä varmaankin tuo samainen sy-voide ja mulla se on toiminut todella hyvin. Mä taas olen saanut parista muusta sy-voiteesta tosi pahoja reaktioita :s Joo toi ei oo kyllä mikään ihan halpa voide, joten en ihmettele, että tuotti pettymyksen!

      Mullakin on Cliniquen tuotteista vähän ristiriitaiset fiilikset. Merkiltä löytyy monia hyviä tuotteita ja tosiaan niitä saa usein tarjouksesta, mutta sitten välillä noihin on kyllä tullut petyttyä aika pahastikin ja jälkeenpäin on harmittanut, kun noi tuotteet ei kuitenkaan ole ihan sieltä halvimmasta päästä!

      Poista
  4. Mun suosikki Cliniquelta on All About Eyes -peitevoide, tosi hyvä niin silmänalusille kuin näpyillekin :) Jotain Moisture Surge -voidetta oon kans testannu ja Be Long -ripsaria, niistä tykkäsin molemmista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla vähän sun mielipiteitä Cliniquen tuotteista! Tää merkki on ehdottomasti sellainen, mihin mun pitää tutustua vielä tarkemmimn :)

      Poista
  5. Tuijotin enemmä sun kulmakarvoja, ne on tosi siistit! :) Ootko tehnyt postauksia liittyen sun kulmiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, pakko myöntää että olin kerrankin itsekin tyytyväinen mun kulmiin, kun olin ne tota kuvaa varten meikannut :D En oo tehnyt, mutta voisin kyllä tehdä postauksen aiheesta :)

      Poista

Kiitos kommentista!