tiistai 10. marraskuuta 2015

Urban Decay Super-Saturated Ultra Intense Waterproof Cream Liner


Ostin itselleni pari kuukautta sitten tämän UD:n Super-Saturated Ultra Intense Waterproof Cream Linerin, josta mun olisi nyt tarkoitus kertoa mielipiteeni. Kyseessä on siis purkissa oleva ja siveltimellä levitettävä geelimäinen/voidemainen rajausväri. Maksoin tästä itse noin 21 euroa. Vastaavanlainen geelirajaus oli itse asiassa se tuote, jolla itse aikoinaan opettelin tekemään silmiin rajaukset. Kyseistä rajausväriä tuli käytettyä monta purkkia ja olen aina kokenut rajausten tekemisen geelimäisellä rajauvärillä todella helpoksi ja nopeaksi. Ainakin siihen asti, että sain käsiini tämän UD:n rajauvärin.

Alusta alkaen jo ensimmäisillä käyttökerroilla kiinnitin huomiota siihen, että purkissa oleva väri on kovin kuivaa ja sitä on hankala saada tarttumaan siveltimeen. Yksi eikä aina kaksikaan kerrosta väriä luomella riittänyt tekemään väristä oikeasti mustaa vaan se oli sellainen tummanharmaa. Työstämiseen meni todella paljon aikaa enkä todellakaan ollut tyytyväinen tuotteeseen. Geelirajauksethan toki kuivuvat melko herkästi, jos purkin kantta pitää turhaan auki, mutta mulla toi on alusta alkaen ollut koostumukseltaan samaa tasoa kuin muut käyttämäni rajausvärit siinä pisteessä, kun ne ovat olleet päivittäisessä tai lähes päivittäisessä käytössä jo yli puolen vuoden ajan.


Toki kyseessähän on Cream Liner, eli ennemminkin voidemainen rajausväri eikä geelimäinen, mikä tarkoittaakin sitä, että koostumus varmasti onkin hieman paksumpaa ja kuivempaa. Tämä ei kuitenkaan ollut mun mielestäni ollenkaan hyvä asia, sillä vaikka mä olen koittanut levittää tota monenlaisilla eri siveltimillä, on se ollut joka kerta yhtä vaikeaa ja aikaavievää. Lopputulos sen puurtamisen jälkeen on itse asiassa ihan hyvä ja rajaukset näyttävät pääasiassa hyviltä, mutta esimerkiksi nestemäisen eyelinerin kanssa samaan lopputulokseen pääsee kolme kertaa lyhyemmässä ajassa. 

Kyseessä on vedenkestävä rajauväri, minkä kyllä huomaa tuotteen pysyvyydessä. Rajauvärit eivät muutenkaan sotke samalla tavalla kuin monet nestemäiset eyelinerit, joten varsinkin aloittelijoille rajausvärit tai -kynät ovat monesti helpompi vaihtoehto kuin nestemäiset eyelinerit. Väri siis pysyi luomilla päivän ajan todella hyvin ja kun väristä on saatu musta, ei se siitä juurikaan haalistu päivän aikana. Ainut mikä mulle tuottaa kaikkien rajausvärien ja eyelinerien kanssa ongelmaa on silmän ulkonurkka, josta se väri sotkeentuu ja tuhriintuu päivän aikana yleensä aina jonkin verran. Tämä siis täysin riippumatta siitä onko kyseessä vedenkestävä tuote vai ei. 


En itse ikimaailmassa enää tule laittamaan yli 20 euroa tähän kyseiseen rajausväriin. On hyvin paljon mahdollista, että tämä mun versioni oli jostain syystä normaalia kuivempi, mutta toisaalta mitä mä netistä pikaisesti katselin ja luin muiden mielipiteitä, niin mä en todellakaan ole ainut, kenellä tämä samainen ongelma on ollut. Toki on paljon mahdollista, että olen niin tottunut sellaisiin selkeästi geelimäisempiin rajausväreihin, etten sen takia osaa suhtautua tähän oikein, mutta ei tosiaan ollut mulle sopiva tuote tämä. Taitaa muuten olla ensimmäinen Urban Decayn meikki, joka ei ole päässyt mun suosiooni :D Mulle on tällä hetkellä tulossa uusi geelirajaus, tällä kertaa puolet edullisempi NYXin tuote, joten kuulette varmasti piakkoin siitäkin!

Oletteko te testanneet tätä Urban Decayn rajausväriä? Entä onko teillä suositella jotain hyvää geelirajausta? :)

8 kommenttia:

  1. Ite ostin ton ud:n rajauksen lukematta mitään arvosteluja, koska oletin sen vaan olevan hyvää koska ud... En tykännyt ja yhdyn täysin tähän sun postaukseen - se väri oli kuivaa ja vaikeasti levitettävää! Huomasin ite ainaki sen, että ei pidä ostaa mitään tuotetta vaan siks, että se on joltain tietyltä merkiltä, kun ei ne silti välttämättä oo hyviä =/ Jatkossa teen parempaa taustatyötä ennen ku menen ostamaan mitään meikkituotetta, ainakin jos se maksaa enemmän kuin 10 euroa =D Inglotin geelirajaus on ihan huippuhyvä, suosittelen kokeilemaan joskus =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tainnut mäkään pahemmin mitään arvosteluja lukea, olin vaan päättänyt, että ton mä haluan :D Kieltämättä pitäisi ehkä jatkossa muistaa aina lukea niitä arvosteluja niin ei välttämättä tule petyttyä niin moneen tuotteeseen! Vaikka aina pitää toki muistaa se, että me ollaan tosi yksilöllisiä sen suhteen millaisista tuotteista pidämme :) Hei mä olen kerran päässyt testaamaan Inglotin geelirajausta ja se oli kyllä todella hyvä! Mun pitäisi muutenkin tutustua kyseiseen merkkiin paremmin. Joskus nuorempana niitä tuotteita tuli hypisteltyä ja ihailtua, mutta koskaan en mitään ostanut :D

      Poista
  2. Mä juuri viikko sitten ostin itelle ensimmäisen nestemäisen lainerin:'D Aluksi meinasin ostaa tuolllaisen mutta päätin sitten että kynä on parempi näin aluksi. Nuorempana jäi ekasta nestemäisestä kokeilusta traumat ja oon siis aina pysynyt siinä perus kajaalissa joka ei tee läheskään niin mustaa ja kaunista (jos on vakaa käsi) rajaa. Hahaha kyllä se onnistunuu nyt kun on kokemusta meikkauksesta kuitenkin, harmittaa etten oo aiemmin ostanut sitä nestemmäistä! Tulee niin terävä katse sen avulla (?)
    Anyway toi sun ei kuulosta yhtään hyvältä. Kata ja Katan ideat, eikö sitä sivellintä voi kastaa hieman veteen, jos siihen sitten tarttuisi enemmän väriä?:') Joo-o en tiedä, oon aika tahvo tällaisissa mutta tekisi mieli kokeilla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö mulle jäi myös nestemäisestä eyelinerista traumat joskus nuorempana :D Muistan vieläkin miten laivalta ostin sellaisen ja eihän sen käytöstä tullut silloin yhtään mitään :'D Kokemus kyllä tekee paljon, tosi kiva että säkin oot nyt löytänyt noi nestemäiset rajaukset ja oot tykkäillyt lopputuloksesta! :) Niillä saa tosiaan jotekin nimenomaan terävämmän katseen ja tarkempaa jälkeä kuin esim. kajalilla :)

      Joo itse asiassa toi toimii vähän paremmin, jos sivellin on kostutettu, mutta mä en millään jaksaisi nähdä sitä vaivaa :D Haha, taidan olla laiska! Eli hyvä vinkki tosiaan ;D

      Poista
  3. Harmi kuulla että tuote ei ollut sellainen kuin odotit! :( Itse en ole koskaan edes kokeillut tuollaisia geelimäisiä rajausvärejä, vaan olen vedellyt rajaukset aina eyelinerilla :D Toivotaan että tuleva geelirajauksesi olisi parempi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep harmi tosiaan, mutta toisaalta musta tuntuu, että yleensä mä olen tyytyväinen melkein kaikkiin ostamiini tuotteisiin, niin kai sitä välillä pitääkin vähän pettyä johonkin :D Eyeliner on kyllä ihan huippukätevä ja sillä saa mun mielestä kaikkein tarkimman jäljen :) Tosin sillä saa myös herkästi tehtyä rajauksista aivan kamalan näköiset, jos ei ole kokemusta eyelinerin käytöstä, nimenomaan koska se on sellaista nestemäistä :D Toivottavasti toi NYXin versio on tätä parempi! :)

      Poista
  4. Huh! Mun piti käväistä UD:n pisteellä parin päivän päästä mut taidankin tutkia enemmän, tällainen oli nimittäin ostoslistalla :/ Mä olen myös yksi niistä jotka tavallaan olettaa UD:n kaikkien tuotteiden olevan hyviä, mutta eipä taida ollakaan. Kiitos varoittavasta sanasta, olisi näin kiltisti sanottuna ketuttanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kuulun kyllä ihan samaan joukkoon :D Jotenkin sitä vain suoraan olettaa, että kaikki UD:n tuotteet on hyviä, vaikka totta kai aina kannattaa tehdä sitä taustatyötä ennen tuotteen ostamista! Mä en kyllä itse tosiaan voi tätä rajausväriä suositella, ja tämä oli kyllä ehdottomasti huonoin, mitä oon koskaan testannut :/

      Poista

Kiitos kommentista!