perjantai 20. marraskuuta 2015

Uutta kosmetiikkaa

Heips! Nyt olisi taas luvassa uusien tuotteiden esittelyä ja pientä arvostelua. Tällä kertaa tuotteita on kolmelta eri merkiltä - NYX:ltä, Essenceltä ja TIGI:ltä. Mulla on näiden lisäksi tulossa paketti vielä The Body Shopilta, mutta sen sisällöstä kuulette myöhemmin!


NordicFeeliltä tuli tilailtua muutamia TIGIn tuotteita. Kaikki kolme olivat mulle entuudestaan tuntemattomia ja oikeastaan kaikki olivat myös täysin heräteostoksia. No, eiköhän sellaisetkin ole välillä ihan sallittuja ;D


Päätin tilata itselleni pitkästä aikaa hiuspuuterin, sillä mä en ole sellaista omistanut moneen vuoteen ja mun kampaakin suositteli sellaista mulle viime kerralla. En sellaista juuri sillä hetkellä halunnut ostaa, mutta lopulta tilasin itselleni tämän TIGI Bed Headin Sugar Dust -hiuspuuterin. Tätä on siis tarkoitus ripotella hiusten tyviosiin, jolloin hiuspuuteri poistaa hiusten öljyisyyttä ja samalla nostaa tyveä antaen hiuksille volyymia. Ensinnäkin mun täytyy sanoa, että toi purkki on todella, todella huono. Siis musta tuntuu, että sitä hiuspuuteria lentää kaikkialle muualle kuin sinne minne haluan, joten tosta menee todella paljon hukkaan, kun sitä yrittää hiuksiin laittaa. Hyvin sillä sai tyven kuitenkin kohotettua ja pienellä tupeerauksella ja hiuslakan lisäyksellä hiukset näyttivät todella hyviltä. Ihan kiva tuote, ei mikään paras mahdollinen, mutta kyllä tälle käyttöä löytyy! Tämä maksoi 10,95 €.


Toinen ostos oli tämä TIGI Bed Headin Dumb Blonde Smoothing Stuff. Kyseessä on viimeistelytuote, jonka on tarkoitus tuoda hiuksiin kiiltoa ja tehdä niistä sileämmät. Olen käyttänyt tätä erityisesti hiusten latvoiihin ja lopputulos näyttää todella hyvältä. Hiuksista todella tulee sileämmät ja pehmeämmät ja tuote antaa niille myös pientä kiiltoa. TIGIn tuotteita käyttäneet ovat varmasti tietoisia siitä, että nämä tuoksuvat usein makeilta ja todella karkkimaisilta. Tämä tuote vie sen kyllä ihan uudelle tasolle, eli jos et halua hiuksiisi överimakeaa karkkituoksua, suosittelen jättämään tämän kaupan hyllylle :D Mä itse pidän tästä, mutta tämä jakaa mielipiteitä varmasti todella rajusti. Tämä maksoi 10.95 €.


Kolmas tuote on tämä TIGI Bed Headin Headrush. Kyseessä on kiiltoa tuova suihke, jota siis kaikessa yksinkertaisuudessaan on tarkoitus suihkia kuiviin hiuksiin ja antaa niille kiiltoa. Mielestäni tällä saa hiuksiin ihan selkeästi havaittavan kiillon, mutta se ei kuitenkaan mene liiallisuuksiin. Tätä voi ihan huoletta suihkia hiuksiin reilumminkin, sillä suihke on todella hienojakoista. Tykkään kovasti, vaikka toisaalta tämä lukeutuu ehkä niihin ns. turhuustuotteisiin, joita on kuitenkin niin kiva aina välillä käyttää! Tämä maksoi niin ikään 10,95 €.


Pääsin vihdoin käsiksi myös Essencen tuotteisiin ja osa ostoksistani menikin teille arvottavaksi. Itselleni ostin testiin pari huulipunaa, huultenrajauskynän, yhden ripsarin ja kaksi eyelineria. Käytännössähän nämä meikit ovat ihan ilmaisia, joten näitä tulee varmasti jatkossakin hamstrattua, mutta jostain se kokeilu piti aloittaa!


Kaipasin itselleni nudea huulipunaa ja Essenceltähän sellainen löytyi. Kyseessä on Longlasting Lipstick Nude sävyssä 02 Porcelain Doll. Huulipuna levittyy hyvin ja on juuri sen sävyinen kuin halusinkin! Huulipunan kaveriksi ostin hyvin samansävyisen huultenrajauskynän sävyssä 11 In The Nude. Myös tämä huultenrajauskynä toimii erinomaisesti ja nämä ovat päässeet käyttöön jo monta kertaa. Huulipuna maksoi 2,90 € ja huultenrajauskynä 1,25 €.


Toinen ostamani huulipuna oli tämä Sheer & Shine Lipstick sävyssä 11 All About Cupcake. Sävy on hennon vaaleanpunainen, ei kovin pigmenttinen ja väri sulautuu aika hyvin huulten omaan sävyyn. Pidän itse enemmän tuosta yllä olevasta nudepunasta, mutta kyllä tällekin käyttöä löytyy! Hintaa tällä huulipunalla oli 2,49 €.


Halusin testattavaksi myös pari eyelineria ja valitsin itselleni Liquid Ink Eyeliner Waterproofin sekä Liquid Ink High Shine Eyelinerin. Mä pelästyin toden teolla, kun näin millainen sivellin tossa Waterproof eyelinerissa on, sillä se oli mun mielestä todella iso ja paksu. Päätin ottaa nyt sitten vielä havainnollistavan kuvan noista kahdesta siveltimestä ja kuten kuvasta näkyy, on tuo Waterproof huomattavasti leveämpi kuin High Shine. Waterproofilla sai kuitenkin tehtyä todella kauniit rajaukset, mutta luonnollisestikaan sen kanssa ei ihan yhtä ohuita rajauksia saa aikaan kuin High Shinella. High Shinen erikoisuus on siinä, ettei lopputulos ole mattainen vaan nimenomaan hieman kiiltävä. Pidän molemmista ja näille tulee taatusti paljon käyttöä, sillä rajaan silmäni kuitenkin joka kerta kun meikkaan :) Nämä maksoivat 3,50 ja 3,10 €, en saa kuitin perusteella selvyyttä kumpi on kumman hinta.


Yllätyin kuinka suuri valikoima erilaisia ripsivärejä Essenceltä löytyi, ja koska valikoimista oli loppu se ripsari, minkä olisin itselleni halunnut testattavaksi, nappasin mukaani sitten tämän All Eyes On Me -ripsivärin. Kyseinen ripsiväri on vedenkestävä ja lupaa mm. tuuheuttaa, pidentää, erotella ja taivuttaa ripset. Tällä sai mielestäni hyvin erotellut ripset, jotka myös vaikuttivat pitkiltä. Tuuheutta mä en näiden kanssa saanut aikaan ja koska se on juuri se, mitä mä itse ripsiväriltä eniten haluan, ei tästä mikään mun paras kaverini tullut. Lopputulos parin kerroksen jälkeen näytti kyllä ihan kivalta, ei siinä mitään, mutta ei ehkä sellaiselta, miltä itse haluan ripsieni näyttävän. Mä ajattelin tässä piakkoin tehdä taas pienen vertailupostauksen ripsareista ja pääsette siinä sitten näkemään miltä tämäkin näytti mun ripsissäni :) Maksoin tästä 2,49 €.


Feeluniquelta saapui mulle tällä viikolla myös pienoinen paketti, jonka sisältä paljastui se aiemmin mainitsemani NYX:in geelirajaus sekä samaisen merkin huulipuna.


Mä kirjoitin tämän postauksen jokin aika sitten ja kerroin postauksessa melko negatiivisen arvioni Urban Decayn rajausväristä. Mulla oli kova luotto tohon tuotteeseen ja pettymys oli todella, todella suuri kun se paljastuikin niin tavattoman huonoksi - suorastaan käyttökelvottomaksi. Tämän NYX:in Gel Liner & Smudger -rajausvärin toivoin olevan huomattavasti parempi ja sitä se olikin! Huokaisin helpotuksesta ensimmäisellä käyttökerralla, kun siveltimeen tarttui väriä ja väri oli todellakin koostumukseltaan juuri sellaista kuin sen pitääkin olla - geelimäistä ja helposti käsiteltävää. Tätä mä odotin myös siltä UD:n rajausväriltä, mutta onneki nyt löysin itselleni aivan täydellisen geelirajauksen! Tämä levittyy hyvin ja väri on intensiivisen musta. Tällä geelirajauksella on mielestäni todella helppo tehdä tarkkaakin työtä, mutta toki käytetyn siveltimen kokokin vaikuttaa siihen, kuinka ohuen rajauksen tällä pystyy tekemään. Nestemäiset eyelinerit koen ehkä parhaimmiksi, jos haluaa ihan ohuen rajauksen, mutta mä teen yleensä joka tapauksessa vähän paksummat ja näyttävämmät rajaukset, joiden tekoon tämä tuote sopii täydellisesti. Väri myös pysyy todella hyvin ja olen kaikin puolin tyytyväinen ostokseeni. Maksoin tästä noin 10 euroa.


Mun muistini on ilmeisesti todella lyhyt, sillä ostaessani viime viikonloppuna sen Essencen nuden huulipunan, en todellakaan muistanut, että olen samantapaisen punan tilannut myös feeluniquelta :D No, hätäpä ei ole tämän näköinen, sillä hyviä huulipunia tarvitaan aina ja löytyy näistäkin kahdesta selvä sävyero :) Kyseessä on siis NYX:in Butter Lipstick sävyssä 16 Fun Size. Sävy on persikkainen nude ja mielestäni aivan ihana. Huulipuna on melko kermainen ja levittyy huulille helposti. Pysyvyys ei ole huippuluokkaa, mutta yleensäkään näin kermaiset huulipunat eivät pysy huulilla ikuisuuksia. Tykkään todella paljon tästä luonnollisesta sävystä ja NYX:in huulipunat ovat muutenkin suosiossani. Tämä maksoi noin 7,50 euroa.

Löytyikö tuttuja tuotteita? Kertokaa ihmeessä mielipiteenne näistä!

10 kommenttia:

  1. Nuo kaikki kolme Tigiä on mulle tuttuja :) Parikymppisenä elin sellaisessa Tigi-huumassa, että kahlasin läpi melkein kaikki brändin tuotteet, jotka vain mulle sopi :D Tuota kiiltolakkaa on tullut käytettyä monen monta pullollista ja tykkään tuotteesta vieläkin. Ja tuo hiuspuuteri taitaa multa nytkin löytyä, vaikka enää en pelkkää TIGIä käytäkään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mulla taitaa tällä hetkellä olla vähän vastaavanlainen TIGI-huuma menossa :D Toi kiiltolakka yllätti kyllä todella positiivisesti! Ihan mahtava tuote :)

      Poista
  2. oihh nuo Essencen jutut näyttää niin kivoilta :>>!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi oli kyllä tosi kivoja ja ihan superedullisiakin vielä! :)

      Poista
  3. Löytyi tuttuja tuotteita! Mä tilasin myös juuri tuon Tigin hiuspuuterin ja oon aika samoilla linjoilla sun kanssa. Pakkaus on vähän huono, tai sitten se on tuotteen superkevyt koostumus. Tuota tosiaan lentelee minne sattuu, mutta kyllä sillä kivan lopputuloksen saa. Tuo on kyllä ihan älyttömän edullista Nordicfeeliltä. Olisi voinut vähän harmittaa maksaa tuosta sen pari kymppiä, mitä se monissa paikoissa on...

    NYX:in Butter Lipstick multa löytyy parissa sävyssä, mutta ei vielä tuossa Fun Sizessä. Kevääksi oon tosin tuotakin miettinyt, joten olisi kivaa saada jossain kohtaa meikkikuvaa, jossa käytät tuota sävyä :) Mä tykkään käyttää tuollaisia kermaisia punia nimen omaan melko vaaleissa ja neutraaleissa sävyissä, jolloin se nopeampi kuluminen ei haittaa ihan niin paljoa :)

    Kiva kuulla, että NYX:in geelirajaus oli hyvä! Itse ajattelin kokeilla seuraavaksi elfin versiota, koska se on superhalpaa. Jos se ei ole mieleistä, niin ajattelin itsekin kokeilla NYX:iä. Sen UD:n version päätin kyllä skipata, sillä en mä halua kovaa ja kuivahkoa geelirajausta... Ehkä koitan sitä joskus myöhemmin, jos sen vaikka saisi tarjouksesta jostain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mähän siis ensin luulin, että toi hiuspuuteripurkki on tyhjä, kunnes katsoin että eipä se sisältö mitään painakaan :D Lopputulos oli tosiaan kiva, mutta selkeesti hankalakäyttöisempi toi oli kuin muut hiuspuuterit, joita oon joskus käyttänyt!

      Täytyy ehdottomasti nappasta kuva tosta huulipunasta joskus, toi tulee olemaan varmaan aika kovassa käytössä mulla joten tilaisuuksia ainakin tulee :D Toi on kyllä ihan totta, että vaaleiden huulipunien kanssa se huulipunan nopea kuluminen ei haittaa ihan niin paljon kuin vaikkapa kirkkaan punaisen huulipunan kanssa.

      Huokaisin kyllä niin helpotuksesta tota geelirajausta kokeiltuani :D Se UD:n oli niin iso pettymys, ettei ole tosikaan.. Joo mä en ainakaan suosittele maksamaan tosta sitä about 20 euroa, koska se on kuitenkin jo sellanen summa, minkä menetys saattaa harmittaa, jos tuote ei olekaan mieluinen :/

      Poista
  4. Mulla on toi NYX Fun Size huulipuna ja se on aivan ihana ♥ ''Kermainen'' mutta pysyy mulla ihan ok hyvin :)

    Mulla oli myös yhdessä vaiheessa hiuspuuteri, se oli eri merkiltä, mutta en koskaan oppinut käyttään sitä. Sitä tuli aina liikaa ja jotenkin vaikee käyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tosta huulipunan kermaisesta koostumuksesta, se ei ainakaan kuivata huulia samoin kuin jotkut ihan mattaiset huulipunat saattavat tehdä! :) Mäkin tykästyin kyllä heti tohon sävyyn ♥

      Hahah niin tuli mullekin ihan liikaa tota hiuspuuteria, kun sitä ensimmäisen kerran nyt testasin :D Siinä käy aika helpostikin niin, että tulee vahingossa laitettua liikaa ja sitten sitä saa kyllä työstää hyvän tovin :/

      Poista
  5. Tuo TIGI:n kiiltosuihke kuulostaa hyvältä! Itse haluaisin myös kokeilla noita Essencen meikkejä niiden edullisuutensa vuoksi, minkälainen toimitus tuolla Feelunique verkkokaupalla on? :) Mietin vain koska esim. ups:n kautta en mielelläni tilaisi enää mitään, sillä se toimitus on maailman rasittavinta kun ikinä ei tiedä monelta paketti olisi tulossa ovelle.. :D Tuo Essencen nude puna näyttää tosi kivan väriseltä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kiiltosuihke on kyllä ihan huipputuote! Oon niin iloinen, että ostin ton testiin :) Kannattaa ehdottomasti testailla noita Essencen tuotteita ja ainakin Tokmanneilla myydään niitä! Nude puna on aivan ihana<3

      Feeluniquen toimitus kestää suunnilleen pari viikkoa, ja koska tuotteet tulee EU-alueen ulkopuolelta, joutuu niistä maksamaan veroja, jos tilauksen summa ylittää 22 €. Se tietysti hieman hidastaa sitä toimitusta, jos paketti jää tulliin ja pitää tehdä se selvitys paketista ja maksaa ne verot, mutta siitä parin päivän päästä mulla on aina ollut paketti postissa noudettavissa :) Noi siis menee postiin, mistä ne saa itse hakea. En tiedä onko tuolta mahdollista saada kotiinkuljetusta Suomeen :)

      Feeluniquen pitäisi myös maksaa ostajalle takaisin ne mahdolliset verot, jotka tilauksesta joutuu maksamaan. Mä sain kahdesta ensimmäisestä tilauksestani noi rahat takaisin, kun tein sen selvityksen sinne, mutta kahteen seuraavaan ne ei koskaan vastanneet sieltä mitään, vaikka otin heihin yhteyttä. En tiedä onko käytäntö muuttunut, mutta mä en siis tosiaan enää ole saanut niitä alv-maksuja takaisin sieltä. Toi viimeisin tilaus olikin sen verran halvempi, ettei siitä joutunut mitään veroja maksamaan :) Jos tuolta jotain tilailee niin kannattaa myös maksaa ne tuotteet puntina, koska yleensä niiden tuotteiden hinnat on silloin vähän edullisemmat kuin jos maksat euroissa!

      Poista

Kiitos kommentista!