sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Viime aikojen kuulumisia

Kuulumispostausta luvassa taas kerran :) Kotiuduin juuri isäni luota isänpäivän vietosta ja nyt tekisi mieli ottaa loppupäivä rennosti. Mutta mitä vielä. Se on taas kerran pakko avata opinnäytetyö ja jatkaa sen rustaamista. Mä olen ollut viimeiset pari viikkoa niin stressaantunut ja ahdistunut ton työn takia, ettei ole tosikaan. Tämä kulunut viikko on ollut yksi mun elämäni henkisesti raskaimmista viikoista ikinä. Tällä viikolla ei ole tainnut olla yhtäkään sellaista päivää, kun en olisi ollut jossain vaiheessa päivää todella huonolla tuulella ja vain itkenyt pahaa oloani ja tätä stressin määrää. Opinnäytetyö pitäisi esimerkiksi palauttaa seminaareja varten ensi torstaina ja alkuviikosta olin vielä täysin vakuuttunut siitä, että joudun parini kanssa palauttamaan sinne täysin keskeneräisen työn. Toi on ehkä ollut se suurin stressin aiheuttaja, mutta tällä hetkellä fiilikset ton asian suhteen ovat jo selkeästi paremmat, vaikka työtä toki on vielä tehtävä :)

Mun yöunet on jääneet viime aikoina todella vähiin, sillä jostain täysin käsittämättömästä syystä mä päätin lupautua tälläkin viikolla kolmeksi päiväksi töihin, ja töiden jälkeen mä olen kirjoittanut tota työtä todella monta tuntia. Tästäkin johtuen mulla on ollut pinna erittäin kireällä ja yksikin poikkipuolinen sana joltain ihmiseltä tai muu vastoinkäyminen on saanut mut räjähdyksen ja/tai itkun partaalle. Onneksi mä olen aika hyvin onnistunut olemaan purkamatta tätä oloani kehenkään ihmiseen, vaikka kyllä mun läheiset on huomanneet, ettei kaikki ole nyt ihan hyvin. Tä on vaan tosi outoa mulle itelleni, kun en mä yleensä todellakaan ole tällainen, mutta näköjään stressi voi saada aikaan mitä tahansa.

On mulla kuitenkin hauskojakin hetkiä ollut, eli ei tää ihan pelkkää puurtamista ja stressaamista ole ollut! Viime sunnuntaina käytiin kavereiden kanssa testaamassa Turkuun vähän aikaa sitten avatun Fazer Cafén brunssi ja olihan se aikas herkullinen :) Töissä mulle tuli alkuviikosta ihan valtavan hyvä mieli, kun työkaverit oli niin iloisia nähdessään mut taas siellä, ja jälleen kerran mulle vakuuteltiin sitä, että työpaikka sieltä löytyy, kunhan tästä vaan valmistun. On jotenkin ihan valtavan huojentavaa tietää, ettei tarvitse miettiä mistä sen työpaikan saisi vai jääkö heti valmistumisen jälkeen työttömäksi. Torstaina juhlittiin töissä myös yhden työntekijän eläkkeelle pääsyä ja oli ihana huomata, miten positiivinen ilmapiiri siellä vallitsi. Eilen kävin parhaan kaverini kanssa syömässä Morrison's ravintolassa ja jatkettiin iltaa sitten vielä muutaman drinkin merkeissä. Oli ihan huippua juella vaan kaikesta maan ja taivaan väliltä ja saada hetkeksi jotain muutakin ajateltava kuin kaikki ikävät asiat, työ tai opinnäytetyö. Mä olen sanonut monelle ihmiselle odottavani sitä, kun saan taas elämäni takaisin, sillä tällä hetkellä toi opinnäytetyö on mun elämäni. Onneksi tätä ei tarvitse tehdä toista kertaa ja ollaan jo ihan loppusuoralla tän kanssa!

Mutta mites sitten kävi mun ostolakon, jonka piti kestää koko marraskuu? :D No se kesti tasan viisi ensimmäistä päivää. Kuudentena laitoin kahteen eri paikkaan kosmetiikkatilaukset. Mä syytän tästä nyt ihan sitä, että mulla on tosiaan ollut ihan järkyttävä stressi ja huono mieli, eikä mun itsekuri tai kiinnostus ole riittänyt miettimään mitä tuli luvattua itselleen. Noh, katsotaan tammikuussa uudemman kerran! Joulukuussa tulee kuitenkin osteltua yhtä sun toista ja aion myös itselleni hankkia jonkun kivan joululahjan, todennäköisesti kosmetiikkaan liittyvän sellaisen :) Onhan tää nyt vähän naurettavaa, etten onnistunut tässä, mutta ensi kerralla paremmin :D

Voipi olla, etten ehdi ihan yhtä tiiviisti kirjoitella blogiin nyt tämän seuraavan viikon aikana, mutta kohta tämä munkin työmääräni helpottaa ja pääsen taas kunnolla paneutumaan blogiinkin! Ihan huippua sunnuntaita jokaiselle ♥

12 kommenttia:

  1. Shoppailu ja stressi ne vaan yhteenkuuluvat :D Mulla on ihan sama homma silloin ko stressaa hulluna ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin taitaa kuulua joo :D Mulla se shoppailu ainakin helpottaa ainakin hieman sitä strssiä ja saa rentoutumaan, eli eikös silloin ole ihan hyväkin syy vähän shoppailla, kun siitä on kerran hyötyä? ;D

      Poista
  2. voi että tykkään noista sun hiuksista! :) ja tsemppiä opinnäytetyön tekoon!

    VastaaPoista
  3. En yleensä lue kosmetiikkablogeja, mutta sun blogi vaikuttaa mielenkiintoselta ja plussaa on ,että osaat kertoa mielestäni hyvin tuotteista ja arvostella ne hyvin :) Tykkään myös kun teet muitaki postauksia kuin kosmetiikka, ihanan olonen blogi <3 Tsemppiä sulle opinnäytetyöhön! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kommentti, kiitos tuhannesti Niina kehuista<3 :') Tuli ihan superhyvä mieli tästä! Musta on tosiaan kiva kirjoitella välillä muitakin kuin kosmetiikkaan liittyviä postauksia, kiva jos niistä pidetään :) Munkin täytyy käydä kurkistamassa sun blogi ihan ehdottomasti!

      Poista
  4. Voi harmi, ikävä kuulla että siellä ollaan kärsitty stressistä! :/ Teet opinnäytetyön suhteen parhaasi, kyllä se varmasti riittää :) Itsellenikin kihoaa aina kyyneleet heti silmiin jos joku sanoo jotain väärää silloin kun stressi on pahimmillaan :D Toivottavasti saat pian kunnolla aikaa itsellesi ja rentoutumiselle, olet sen ansainnut! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei tässä oikein muu auta kuin yrittää tehdä parhaansa, onneksi mulla on toi pari tossa, jonka kanssa tehdään tätä yhdessä niin pääsee vähän helpommalla, kun kahdet aivot ajattelee asiaa :D Mikähän siinä on, että niin herkästi alkaa itkettää tossa tilantessa? :D Se on välillä tosi häiritsevää, mutta tosin mä nyt itken melko herkästi muutenkin. Kiitos paljon sulle ihana Tuuli :) ♥

      Poista
  5. Opinnäytetyö luo kyllä ihan älyttömän stressin, muistan sen itsekin. Mahtava että oot kuitenkin osannut nauttia myös elämän pienistä iloista;) Ja tuollaisen stressin aikana ei muutama ostoskaan haittaa, se vaan piristää. :3 Tsemppiä opparin tekoon! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en olis ikinä uskonut, että tästä tulee tällainen stressi :D Tietysti olisi voinut myös olla fiksu ja kirjoitella tätä jo kesällä, mutta eipä tullut tehtyä niin ja nyt pääsi sitten tulemaan pienoinen kiire.. :D Kiitos hirmuisesti Kata! ♥

      Poista
  6. Tsemppiä opinnäytetyön kanssa! Mieti sitä fiilistä, kun se on valmis ja oot tehnyt sen kunnialla loppuun! :)
    Ihania kuvia! Oot kyllä todella kaunis :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Kata :) <3 Niin mietinkin, ja sitä fiilistä tosiaan odotankin! :)

      Poista

Kiitos kommentista!