tiistai 22. joulukuuta 2015

LivBox 12/2015 tuotearvostelua

Moikka :) Nyt mun olisi vihdoin ja viimein tarkoitus kertoa mielipiteeni tämän kuun LivBoxin sisältämistä tuotteista! Mä olen tavallaan ihan tyytyväinen tähän boksiin, mutta tavallaan taas en. Ei boksi mikään pettymys missään nimessä ollut, mutta ilman noita pitkäaikaistilaajille tulleita extratuotteita boksi tuskin olisi kamalasti sytyttänyt. Löytyihän tuolta pari oikeinkin kivaa tuotetta, mutta ei tämä mikään suosikkiboksini todellakaan siis ollut.


Laveran Glossy Lips -huulikiilto oli erittäin mieluinen yllätys. Mä en ole mikään huulikiiltojen ylin ystävä, ja pitkän aikaa olenkin käyttänyt oikeastaan pelkästään Clarinsin huulikiiltoja. Tämä on kuitenkin kulkenut mukanani töissä ja onhan se aina kiva piristää omaa päiväänsä sipaisemalla huulikiiltoa huuliin! Tykkään tästä huulikiillosta todella paljon, sillä tämä ei tahmaa huulia samalla tavalla kuin lukuisat muut huulikiillot. Värikin on kaunis, mutta ainut huono puoli tässä on se, että olen huomannut tämän hieman kuivattavan omia huuliani. Näillä ilmoillakin saattaa toki olla hieman vaikutusta asiaan, ja onneksi mulla kulkee huulirasvoja aina mukana ainakin pari kappaletta niin eipä toi mikään suuri ongelma ole. Voisin hyvin kuvitella ostavani tämän myös jossain toisessa sävyssä. Tä on aika paljon sanottu multa, kun mä en todellakaan pahemmin huulikiiltoja käytä :D


Étré Bellen Hyaluronic Quiclift Day & Night Serum oli myös ehdottomasti yksi boksin mielenkiintoisimmista tuotteista. Tämän seerumin on siis tarkoitus täydentää ihon omia kosteusvarastoja sekä tuoda kiinteyttä ja napakkuutta. Mun on vähän vaikea uskoa tällaisten tuotteiden tehoon enkä mä näin muutaman käyttökerran jälkeen pysty sanomaan onko tästä ollut apua vai ei. Valitin jokin aika sitten sitä, että kasvojeni iho on todella kuiva, mutta tällä hetkellä tilanne on jo toinen ja iho voi taas paremmin. En tiedä onko apu tullut tästä seerumista, Lumenen tehohoidosta, tehokkaista kosteusvoiteista vai kaikkien yhdistelmästä. Kiva tätä on ollut käyttää ja mielelläni käytän tämän myös loppuun.


Cutrinin Bio+ Clear Shampoota päätin testata siitä huolimatta, että kyseessä on hilseshampoo eikä mulla hilsettä ole. Pesuteho oli ihan ok, pari kertaa tätä piti käyttää, mutta kyllä tällä hiukset puhtaiksi sai. Mua ottaa vieläkin vähän päähän se, että boksista on ihan oikeasti tullut kahtena peräkkäisenä kertana juurikin hilseshampoo. Shampoita olisi vaikka millä mitalla erilaisia, joten pieni vaihtelu olisi ihan jees. Hilseshampoon laittaminen boksiin on mun mielestä melkeen verrattavissa siihen, jos tonne laitettaisiin hopeashampoo. Sillekään ei olisi käyttöä kuin vaaleahiuksisilla tilaajilla. Samoin hilseshampoo kohdistuu vain sitä tarvitseville ihmisille, sillä mitä turhaan sellaista käyttämään, jos ei hilsettäkään ole.


Natusanin 24 hour Moisture -käsivoidetta olen muutaman kerran testannut. En tiedä miksi, mutta jostain syystä oletin tuon olevan hyvin miedosti tuoksuva käsivoide, mutta itse asiassa ton tuoksu on todella voimakas. Ihan kivasti se kosteutti käsiä ja myös imeytyi riittävän nopeasti. Kyllä tolle käyttöä löytyy, vaikkei toi mikään suosikkinikäsivoiteeni olekaan. Toi tuubi on kuitenkin sen verran iso, että ihan äkkiä tota ei kyllä loppuun saa käytettyä enkä aio ostaa tätä uudestaan.


Colgaten MaxWhite One -hammastahna oli hieman tylsä tuote, varsinkin kun pari kuukautta sitten tuli edellinen hammastahna. Tarpeellinenhan tämä toki on ja käytän yleensä muutenkin valkaisevia hammastahnoja, joten enpä mä valittaa tästä kyllä voi. Mua vähän varoiteltiin, ettei tämä hammastahna ole kovinkaan hyvän makuinen, ja itse asiassa mä olen täysin samaa mieltä :D Tässä oli jotenkin tosi voimakas ja pistävä maku, mutta plussaa siitä, että hammastahna oli täysin valkoista! Monesti nämä valkaisevat hammastahnat ovat enemmän tai vähemmän sinisiä (kuten edellisen kerran boksista tullut Pepsodentin hammastahna), minkä ansiosta puoli kylppäriä saattaa värjäytyä siniseksi. Tämän kanssa ei tule sitä ongelmaa. Loppuun tulee käytettyä, mutta luultavasti en osta toiste juurikin tuon voimakkaan maun vuoksi.


Palmoliven Aroma Sensations Feel Glamorous -suihkusaippua oli oikein kiva tuote ja yllätyin siitä kuinka paljon tämä suihkusaippua sisälsi niitä kuorivia ainesosia. Musta tuntuu, että yleensä näissä kuorivissa suihkusaippuoissa se kuorintateho on täysin olematon, mutta tämän kanssa jopa tunsi ne kuorivat rakeet! En tule uudestaan ostamaan tätä kuitenkaan. Suihkusaippuoita ja -geelejä multa löytyy jo liiankin paljon ja testailen mielelläni aina uusia juttuja.


Boksi sisälsi myös kolme kappaletta näytekokoja philosophyn tuotteista. Microdelviery Triple-Acid Brightening Peel oli yksittäispakattu kuorintalappu, jonka tarkoitus on mm. kirkastaa ihoa ja vähentää pigmenttiläiskiä. Iho tuntui sileältä ja pehmeältä tämän käytön jälkeen, mutta muuta eroa en näin yhden käyttökerran jälkeen huomannut. Purity Made Simple 3-in-1 Cleanser on ihon puhdistustuote, jolla saa myös meikit poistettua. Hyvin voimakkaan tuoksuinen putsari, jolla sai tehokkaasti kasvomeikit pois. Silmämeikinpoistoon en tätä kokeillut. Microdelivery Peel on kaksivaiheinen kuorinta, jota olen siis testannut jo aiemminkin. Ensimmäisenä levitettävä tuote on todella kuoriva ja mun täytyi jopa varoa, ettei se raavi ihoa liikaa. 2-3 minuutin vaikutusajan jälkeen iho tuntui silkkisen pehmeältä, eli tuote todellakin toimi todella hyvin! Mitään näistä tuotteista en aio ostaa uudelleen, sillä omalle kukkarolleni nämä ovat tällä hetkellä liian kalliita. Merkkinä philosophy on kuitenkin kiinnostava ja innolla odotan josko bokseista paljastuisi lisääkin näitä tuotteita :)

Sellaisia mietteitä vuoden viimeisestä LivBoxista! Olitteko te tyytyväisiä boksin sisältöön, tai mikäli ette tätä tilanneet, olisiko sisältö ollut mieluinen? :)

8 kommenttia:

  1. philosophyn pussi oli tosi hyvä lisä boksiin, ja kaksivaiheisesta kuorinnasta olen tykännyt. Ensi kuun boksiin on luvattu jotain lisää tältä merkiltä, joten se voi olla tuote, jonka väliin jääminen voi harmittaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kuorinta on kyllä tosi hyvä ja tehokas! Ai niinpäs muuten onkin, olin ihan kokonaan unohtanut ton :D

      Poista
  2. Mun mielestä tämä boksi oli kyllä aika floppi :( ainut juttu mistä oikesti tykkäsin, oli Laveran huulikiilto. Mäkään en voi käsittää tuota hilseshampoota LivBoxista, varsinkaan kahdesta peräkkäisestä... Itsellä tosiaan meni boksin tilaus tauolle, katsotaan sitten jossain kohtaa uudelleen taas... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laveran huulikiilto taisi olla aika monien suosiossa :) Vähän tylsähköjä tuotteitahan tässä boksissa kyllä oli (hammastahna, pieni suihkusaippua..) mutta toivottavasti jatkossa taas vähän paranee! Hyvä puoli näissä bokseissa on juuri se, että tilauksen voi aloittaa ja lopettaa silloin kun haluaa!

      Poista
  3. Muutamat tuotteet kyllä kelpuuttaisin tännekin. Joo mä itse olen kerran käyttänyt tuota kyseistä hammastahnaa kun siitä sain näytteen jostain, hyi hitto mä en tykännyt yhtään. Ja se oli paha kun otin sen vielä pikku reissulle mukaan eikä muuta tahnaa sitten ollut:'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis toi oli tosi voimakkaan makuista :D Poikkesi jotenkin tosi paljon muista hammastahnoista, mitä oon käyttänyt, vaikka yleensä käytän nimenomaan Colgaten hammastahnoja. Oi ei, toi on kyllä tosi inhottavaa, jos ei oo edes mitään vaihtoehtoja ja pakko käyttää jotain tuotetta, mistä ei yhtään tykkää :D

      Poista
  4. Tuo laveran huulikiilto on oikeastaan ainut mitä olisin tän kuun livboxista halunnut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi huulikiilto oli kyllä tosi positiivinen yllätys! Täytyy varmaan hankkia toi jossain toisessakin värissä :D

      Poista

Kiitos kommentista!