sunnuntai 8. toukokuuta 2016

Uutta kosmetiikkaa

Ostospostauksen vuoro taas vaihteeksi! Mä laitoin tosiaan tossa about pari viikkoa sitten Cocopandalle ja Beauty Bayhin pienoiset tilaukset ja nyt olisi tarkoitus kurkistaa, mitä paketit sisälsivät. Lisäksi esittelen tässä postauksessa myös yhden muun hankinnan, joka on ehdottomasti mainitsemisen arvoinen! Jossain vaiheessa multa on tulossa myös postaus mun uudesta rakkaudesta - Sigman Premium Professional Kitistä, jonka osa teistä on ehkä jo bongannut mun Instagramista. Tähän postaukseen sivellinsetti ei kuitenkaan pääse, sillä haluan esitellä ja arvostella teille jokaisen siveltimen erikseen :)

Aloitetaan Cocopandan tilauksella:


Tilasin itselleni Cocopandan alesta Victoria's Secretin Passion Struck Body Mistin sekä Hydrating Body Lotionin. Multa löytyy VS:n body mistejä entuudestaan jo 10 kappaletta, joten sen puoleen uudelle ei välttämättä olisi ollut tarvetta. Lisäksi multa löytyy erilaisia kosteusvoiteita melkoinen määrä, mutta halusin myös testata tämän sarjan vartalovoiteen. Passion Struckin tuoksuna on vaniljaorkidea sekä Fuji-omena ja vaniljainen tuoksu on selkeästi havaittavissa tästä. Tuoksu on makeahko ja hedelmäinen, mutta ei mun mielestäni todellakaan niin "överimakea" kuin monet VS:n tuoksut. (Tosin mähän tykkään niistäkin.) Body mistiin ihastuin välittömästi, mutta valitettavasti joudun antamaan tuon vartalovoiteen eteenpäin jollekulle kaverilleni. Rasvasin sillä itseni yhtenä iltana suihkun jälkeen ja seuraavana päivänä mulla oli about koko kroppa pienten, kutisevien punaisten näppyjen peitossa. Ihottumaa oli erityisesti mun jaloissa ja ei muuta kuin kortisonia päälle ja odottamaan, että se lähtee pois. Tossa ei sinänsä ole mitään uutta, että saan tollasia näppyjä vartalovoiteista ja siitä syystä joudunkin usein käyttämään apteekkien tylsiä perusvoiteita. Normaalisti niitä näppyjä ei kuitenkaan tule kuin ihan muutamia ja paikallisesti, jos niitä on tullakseen, mutta toi voide ei selkeästi soveltunut mulle ollenkaan, kun koko kroppa oli täynnä sitä ihottumaa. Itse asiassa mä vähän muistelinkin, että olisin saanut vuosi sitten vastaavanlaisen reaktion VS:n Pure Seduction vartalovoiteesta, mutta nyt ainakin tiedän, ettei mun kannata noita itselleni ostaa, vaikka ihaniltahan noi tuoksuvat! Body mist ja vartalovoide maksoivat 12,80 €/kpl.


Koska meikkisiveltimiä ei voi ikinä olla liikaa, ainakaan hyviä sellaisia, tilasin itselleni Real Techniquesin Expert Face Brushin, jota oon himoinnut jo jonkin aikaa. Kyseinen sivellin on tehty ennen kaikkea meikkivoiteen levittämiseen ja ihan hyvin sillä meikkivoiteen saikin levitettyä. Ainut miinus tässä siveltimessä olikin mun mielestä se, että se imi sitä meikkivoidetta itseensä melkoisen paljon. Totta kai kaikki puhtaat siveltimet tekevät sitä jonkin verran, mutta tämän kanssa meikkivoidetta kului selkeästi enemmän kuin esim. Sigman F60 Foundation siveltimellä, jota yleensä käytän meikkivoiteen levittämiseen. Tämän siveltimen karva on todella pehmeää, mutta samalla kuitenkin tiivistä ja napakkaa, mikä mahdollistaa sen, että meikkivoiteen saa levitettyä kasvoille tasaisesti. Siveltimen karvoista ei myöskään jäänyt kasvoille inhottavia viiruja, joita saa olla häivyttelemässä puoli päivää. Sivellin maksoi 10,00 €.

Kaupan pääle sain tilaukseeni kolme kappaletta läpinäkyviä Premium Hair Ringsejä. Noi on siis tollasia puhelinlankaponnareita, joita multa löytyy jo entuudestaan. Invisibobblen ponnarit on ihan hyviä enkä mä itse asiassa muita ole edes testannut, vaikka multa löytyy niitä nykyään myös sekä tältä merkiltä että Iberolta. Mulla oli jossain vaiheessa tosi usein töissä sellanen rento sivuponnari, mutta nykyään mun hiukset on lähes aina kireällä ponnarilla, eikä tällaiset ponnarit valitettavasti mahdollista sitä kireää ponnaria, mistä tällä hetkellä taas tykkään. Nää menee siis kaappiin odottelemaan, josko jossain vaiheessa saisin otettua nämä käyttöön.


Muutamia huulimeikkejä tuli tilattua theBalmilta. Kuvassa näkyy yksi Meet Matt(e) Hughes sarjan nestemäinen huulipuna sekä viisi kappaletta Pretty Smart Lip Glosseja. Mä tosiaan tilasin ensimmäiset kolme kyseisen sarjan huulikiiltoani tossa maaliskuun puolessavälissä ja ihastuin niihin täysin. Mulle kävi pieni sekoaminen ja taisin aluksi klikkailla ostoskoriin kaikki sävyt, joita mulla ei vielä ollut, mutta karsin niistä sitten muutaman pois. Aion kyllä ehdottomasti ostaa näistä kaikki sävyt itselleni jossain vaiheessa.


Meet Matt(e) Hughes Sentimental on nestemäinen fuksian värinen huulipuna. Mä ihastuin täysin samaisen sarjan kirkkaanpunaiseen sävyyn Devoted ja yhtä lailla pidän tästäkin sävystä. Noiden pysyvyys on todella hyvä ja nimensä mukaisesti nuo huulipunat kuivuvat täysin mattaisiksi. Jonkin verran ne kuivattavat huulia, mutta koska lopputulos on muuten niin täydellinen, se ei mua liiemmin haittaa. Maksoin tuosta huulipunasta 12,25 €.

Pretty Smart -sarjan huulikiilloista tilasin sävyt WOW!, BANG!, BAM!, POW! ja ZAAP!. WOW! on punainen, erittäin pigmenttinen sävy. BANG! on sävyltään ruskea ja se sisältää myös pieniä kimallehippuja toisin kuin suurin osa tämän sarjan huulikiilloista. BAM! on vaaleanpunertavan nude kiilto ja POW! fuksian sävyinen. ZAAP! sisältää myös niitä kimallehippuja ja tämä on näistä kahdesta ehkä eniten juurikin huulikiiltomainen, sillä sävy sisältää pääasiassa vain sitä kiiltoa. Kaikki muut testaamani sävyt tästä tuotesarjasta ovat todella runsaspigmenttisiä ja niistä todella saa myös väriä huulille, mutta ZAAP! antaa tosiaan lähinnä vain kiiltoa. Nämä huulikiillot maksoivat kaikki 10-15 euroa.

Sentimental | WOW! | BANG! | BAM! | POW! | ZAAP!
Yllä vielä swatchit kädellä kaikista noista samassa järjestyksessä kuin missä ne ylempänäkin kuvasin ja esittelin. Tästä swatch-kuvasta varsinkin huomaa sen, ettei tuo oikealla oleva ZAAP! todellakaan ole kovinkaan pigmenttinen, sillä käden iho paistaa tuolta selkeästi läpi. Eniten näistä on mieleeni sekä tuo fuksian sävyinen huulipuna että huulikiilto, mutta pidän kyllä näistä kaikista.


Sitten Beauty Bayn tilaus, josta esittelyyn pääsee ensimmäisenä TIGI Bed Headin Urban Antidotes Recovery -sarjan shampoo ja hoitoaine. Tällaiset tavalliset shampoot ja hoitoaineet on mulla nykyään oikeastaan kaikki nimenomaan TIGIä. Toki multa löytyy sitten hopeashampoita, syväpuhdistavia shampoita ja hiusnaamioita muiltakin merkeiltä, mutta nämä ihan perusjutut on kaikki TIGIä. Shampoon on tarkoitus tuuheuttaa, hoitaa sekä puhdistaa hiukset ja täydentää niiden kosteustasapainoa. Hoitoaine on tuotekuvauksen mukaan todella kosteuttava ja sen on tarkoitus sulkea hiussuomut, tehdä hiuksista pehmeät ja syväkosteuttaa hiuksia. TIGI ei pettänyt tälläkään kertaa, nämä ovat molemmat ihan älyttömän hyviä! Shampoon pesuteho on ihan loistava ja hoitoaine tekee hiuksista todella sileät ja pehmeät. Tuoksukin näissä on todella miellyttävä, eikä itse asiassa mun mielestä ihan niin makea kuin monissa TIGIn tuotteissa. Makea tämäkin on, mutta joukossa on mun mielestä myös jotain raikasta. Tuotekuvauksen mukaan näissä on goji-marjan sekä papaijan tuoksua. Maksoin shampoosta 11,80 € ja hoitoaineesta 12,40 €.


Tilasin itselleni toisen kappaleen tuota Morphe Brushes M460 Flat Contour Brushia, jota käytän siis voidemaisten korostus- ja varjostusvärien levittämiseen. Mullahan on siitä ensimmäisestä irronnut tuo metalliosa tosta varresta, mutta siitäkin huolimatta ostin toisen tällaisen. Nyt mulla on vihdoin oma sivellin korostuksille ja oma varjostuksille! Siveltimellä oli hintaa 15,20 €.

Mä oon jo pitemmän aikaa halunnut testata noita minikokoisia beautyblendereitä, joten tilaukseen lähti myös tuo Micro Mini Duo, joka sisältää kaksi pikkuista vihreää beautyblenderiä. Ajattelin näiden olevan hyviä peiteaineelle, jota levitän tummille silmänalusille, sillä oon jotenkin kokenut tavallisen beautyblenderin olevan vähän turhan iso siihen hommaan. No nämä taas olivat sitten ehkä vähän turhan pieniä siihen. Tai itse asiassa ongelma ei niinkään ollut näiden sienten pieni koko vaan se, että nämä olivat vähän turhan joustavia. En tiedä miten osaisin parhaiten selittää sen, mutta siis kun tosta sienestä nappaa kiinni ja vähän puristaa niin sormet ovat yhdessä ja se jotenkin hankaloittaa sitä peiteaineen levitystä. Vaaleanpunainen beautyblender on totta kai helpompikäyttöinen isomman koonsa vuoksi ja napakampi myös samasta syystä. Saa nähdä lämpenenkö näille pikkuisille tossa peiteaineen levityksessä. Mulla ei tällä hetkellä ole meinaan mitään muutakaan ajatusta noille :D Maksoin noista 17,10 €.


Seuraavaksi vähän uutuuksia Anastasia Beverly Hillsiltä. ABH:lta löytyy kaksi Glow Kitiä - Gleam sekä That Glow, joista päädyin lopulta tilaamaan itselleni Gleamin. Kyseessä on siis highlighterpaletti ja molemmat versiot sisältävät neljä eri sävyä. Gleamin sävyt ovat selkeästi punertavampia, mutta pelkäsin, että That Glow'n värit olisivat mulle liian tummia, joten Gleam oli sen puoleen selkeämpi valinta. Lisäksi tilasin itselleni ABH:n Cream Contour Kitin sävyssä Light.


Tässä vielä tarkempaa kuvaa Gleamin sävyistä. Kuten kuva kertoo, sävyt ovat melko punertavia ja itse asiassa kaikista punertavin noista on tuo sävy Hard Candy, joka kuvassa näyttää hyvin ruskealta. (Nappasin ton kuvan näköjään sitten juuri sellaisesta kulmasta ja sellaisessa valossa, että toi todella näyttää ruskealta, mutta tietystä kulmasta palettia katsoessa sävy on ihan selkeästi punertava.) Sävyt ovat kaikki todella kauniita ja laadukkaita. Ne eivät varise ja niitä on helppo levittää juuri niihin kohtiin, joihin sitä highlighteria haluaa. Alla on vielä swatchit kaikista neljästä sävystä. Paletilla oli hintaa 48,50 €.


Hard Candy on tosiaan paletin selkeästi punertavin sävy. Se on runsaspigmenttinen ja ehkä mulle kaikkein vaikein sävy käyttää, sillä en ole tottunut ihan noin punaisiin highlightereihin, vaikka toki esimerkiksi theBalmin Cindy-Lou Manizerkin on punertava. Kaunis sävy, mutta vaatii totuttelua. Mimosa on taas vähän aurinkopuuterimainen pronssinen sävy, ei kuitenkaan yhtä tumma kuin esimerkiksi Betty-Lou Manizer. Starburst ja Crushed Pearl taas edustavat sellaisia perinteisiä vaaleita highlightersävyjä. Starburst on näistä kahdesta selkeästi vaaleanpunertavampi, mutta molemmat ovat todella kauniita sävyjä noi kaksi ovatkin olleet mulla eniten käytössä näistä neljästä.


Tältä näyttää ABH:n Contour Cream Kit sävyssä Light. Multahan löytyy tämä jo sävyssä Fair, joka on neljästä sävyvaihtoehdosta kaikkein vaalein ja joka on sopinut mulle täydellisesti, kun olen ollut kalpeimmillani. Kesä tekee kuitenkin kovasti tuloaan ja mä toivoisin saavani hieman väriä tässä kesän aikana, jolloin Fairin sävyt käyvät todennäköisesti jopa liian vaaleiksi. Varjostusvärit kyseisessä paletissa soveltuvat mulle taatusti myös kesällä, mutta korostusvärit ovat niin vaaleita, että ruskettuneelle iholle en niitä välttämättä lähtisi laittamaan. Mainitsin jo aiemmin jonkin postauksen yhteydessä, että aion tämän toisenkin paletin hankkia ja nyt se tulikin sitten tilailtua hyvissä ajoin. Paletista löytyy tuttuun tapaan kolme korostus- ja kolme varjostussävyä. Korostussävyistä yksi on aika neutraali, yksi selkeästi punertava ja yksi kellertävä. Varjostusvärit näyttävät kaikki melko samansävyisiltä tossa paletissa, mutta en ole tosiaan tätä palettia vielä testannut sen tarkemmin. Maksoin tästä 48,50 €.


Tätä on nyt jo hehkutettu ainakin parissa seuraamassani blogissa, mutta mä jatkan sitä hehkutusta. Beauty Bayllä sai valita tilaukseen kaupanpäällisen, joista suurin osa oli pieniä näytekokoja eri tuotteista. Joukosta löytyi kuitenkin tämä 10,20 € maksava Makeup Geekin Foiled Eyeshadow Pan luomivärinappi sävyssä In The Spotlight. Ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, minkä tuotteen valitsen itselleni ja siis kyllä, mä ihastuin tohon luomiväriin ihan täysin. Kyseessä on todella shimmerinen, hieman persikkainen ja koostumukseltaan todella kermainen luomiväri, josta löytyy pigmenttiä vaikka muille jakaa. Tää nyt oli ehkä sen puoleen mulle huono kaupanpäällinen, että mun on aivan pakko hankkia näitä luomivärinappeja myös lisää, mikä tietää taas rahan menoa :D Mä tarvitsisin tolle myös jonkun fiksun säilytyspaikan, sillä nyt se luomivärinappi hengailee tossa pahvikotelossa ja mä olen jo kerran tökännyt sillä pahvilla siihen luomiväriin ja saanut sen murentumaan. Sävy on joka tapauksessa aivan täydellinen, juuri sellainen mistä itse pidän ja vaikka mä olen lukenut näistä luomiväreistä hurjasti kehuja, en olisi ikinä uskonut näiden olevan näin hyviä!


Ja viimeisenä vielä Stockalta MACin pisteeltä ostamani Prep + Prime Fix+, joka on varmasti monelle tuttu tuote ainakin nimeltä. Kyseessä on siis suihke, jota voi käyttää esimerkiksi valmiin meikkiin kiinnittämiseen. Meikinviimeistelysuihkeiden on tarkoitus pidentää meikin kestoa, mutta itse suihkin tätä kasvoilleni lähinnä siitä syystä, että tämä saa kasvot näyttämään kuulaammilta. Mä en kuitenkaan ostanut tätä varsinaisesti juuri meikinkiinnityssuihkeeksi vaan käytettäväksi yhdessä luomivärien kanssa. Suihkaus Fix+ luomivärisiveltimeen ja huonommankin pigmentin omaava luomiväri saa sata kertaa intensiivisemman värin ja luomivärin pigmentti voimistuu siis todella paljon. Ihan mahtava tuote ja todellakin hintansa arvoinen! Tämä maksoi 21,50 €.

Postauksesta tuli nyt melkoisen pitkä, mutta toivottavasti joku jaksoi lukea tänne asti :D Löytyikö joukosta tuttuja tuotteita tai sellaisia, joita olette halunneet testata? :)

16 kommenttia:

  1. Oi toi VS:n passion struck on kyllä hyvä tuoksu, mullakin on toi body mist :) onpa ikävä että sulla toi vartalovoide aiheutti ihottumaa :( nää postaukset on aina tosi kivoja ja huomaa että panostat ja teet näitä huolella, rehellisiä mielipiteitä ja tuotearvosteluja on aina hauska lukea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo tuoksu on kyllä huumaavan ihana<3 :) Jep, mutta toisaalta mulle aiheuttaa niin monet tuotteet erilaisia iho-ongelmia, että oon aika tottunut tollaseen :D Voi kiitos paljon Milla ihanista sanoista<3 :)

      Poista
  2. Mulla on myös tuo RT:n sivellin, mutta käytän sitä peiteaineiden levitykseen ja tasoitteluun. Meikkipohjan levitykseen se on mielestäni vähän liian pieni.

    Makeup Geek kiinnostaa kovasti ja MACin Fix+ suihke pitää ehdottomasti jossain vaiheessa hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peiteaineelle toi sivellin sopiikin varmasti tosi kivasti, kun se on sen verran napakka! :) Fix+ on kaiken sen hehkutuksen arvoinen, mitä se on osakseen saanut ja niin ovat myös nuo MUGin luomivärit, ainakin ton yhden napin perusteella! :D

      Poista
  3. Toi meikinkiinnityssuihke vaikuttaa kyllä hyvältä tuotteelta! :) Varmasti olis itellekki hyötyä tollasesta :D Ja nuo Pretty Smartin ihanat huulikiillot <3 Tosi kauniita sävyjä oot valinnut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti hankkia tollanen, jos vähänkään kiinnostaa ja noitahan löytyy tosi monilta eri merkeiltä! :) Mäkin tykkään noista huulikiilloista ja sävyt on todella kauniita<3

      Poista
  4. Hui olipas paljon uutuuksia ! Tuosta meikinkiinnityssuihkeesta oon kuullut niin paljon hyvää et pitänee itsekin kokeilla! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo, tuli vähän innostuttua ostolakon jälkeen :D Voin ehdottomasti suositella tota MACin Fix+, ihan mahtava tuote!

      Poista
  5. Linda, voisitko lahjoittaa mulle sun meikkejä! :D Ei sillä että tartteisin niitä, mutta tulee aina kamala himo kaikkiin uusiin purnukoihin, kun lukee näitä sun postauksia :DD Ja jos ihan rehellisiä ollaan, voisin haluta nämä kaikki itselleni, etenkin tuo huulimeikit näyttää ihanilta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, arvaa vaan tuleeko mulle samanlainen olo aina sun kosmetiikkapostauksia lukiessa? ;D theBalmilta löytyy ihan mielettömän ihania ja hyvänlaatuisia huulipunia ja -kiiltoja! Kannattaa ehdottomasti testailla, jos jossain vaiheessa tulee tarvetta uusille huulimeikeille :)

      Poista
  6. Siis ihan mahtavaa taas, mikä määrä 8) Huulimeikit aina kiehtoo täällä, miten ihastuttavia sävyjä kesää vasten ♥ Siveltimetkin vaikuttaa tosi hyville, ei tosiaan voi olla liikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tota kosmetiikkaa tuli vähän taas haalittua ostolakon jälkeen.. :D Tossa on kyllä joukossa ihanan kesäisiäkin sävyjä<3 Siveltimiä ei tosiaan voi olla koskaan liikaa, ei ainakaan jos katselee mun sivellinvarastoja :D

      Poista
  7. Jaha, mun kommentti hävisi äsken jonnekin, eli poista tämä, jos se nyt tulikin perille :) Ihania ostoksia! <3 Tekisi mieli alkaa tilailemaan vaikka mitä, kun näitä katsoo. Tässä on tosi paljon tuttuja tuotteita. Mä tykkään todella paljon tuosta RT:n siveltimestä. Sillä saa kivasti "buffattua" meikkivoiteen ihoon ja lopputuloksesta tulee todella peittävä :) Se on kyllä totta, että tuollaiset vievät meikkivoidetta enemmän kuin perinteiset. theBalmin huulikiillot ovat ihania, mä keräilen niitä myös. Kaikki väritkin ovat nättejä, yksikään ei kyllä jää käyttämättä :) Mulle tuli myös kaupanpäällisenä tuo MUGin luomivärinappi, se on kyllä ihana! Täytyy varmaan tilata z-paletti ja alkaa hiljalleen täyttelemään sitä :D

    Ihana tuo Glow Kit <3 Mun tekisi mieli melkein hankkia tuo myös. Toisaalta noin punertaville sävyille mulle olisi sen verran vähän käyttöä, että ehkä parempi hankkia vain yksi tosi laadukas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, sama fiilis mulle tuli aina sun ostospostauksia lukiessa tai -videoita katsoessa :D Haluaisin heti kipittää kauppaan ostamaan ison osan sun uutuuksista<3 Joo peittävyyttä tolla siveltimellä kyllä saa tosi kivasti ja tykkäsin siitä lopputuloksesta, eli kyllä tota sivellintä tulee varmasti käytettyä jatkossakin :) Noissa theBalmin huulikiilloissa on tosi kauniit sävyt ja noi on mun mielestä harvinaisen hyviä huulikiilloiksi. Mä oon miettinyt samaa ton Z-paletin kanssa.. :D Ihan kuin niitä luomivärejä ei olisi jo tarpeeksi, mutta kun haluaa niin haluaa!

      Mä mietin tosiaan pitkään Gleamin ja That Glow'n välillä ja toisaalta haluaisin kyllä itselleni myös That Glow'n.. Varsinkin nyt, kun on tulossa kesä ja voin vaan kuvitella miten upeilta ne sävyt näyttää ruskettuneella iholla :)

      Poista
  8. Wow mikä määrä uusia tuotteita<3 Ihanat ostokset<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä tuli joo vähän haalittua ostolakon jälkeen<3 :D

      Poista

Kiitos kommentista!